25 oktoober 2021

"Valgeid roose"

Mu eksnaiska riputab sotsiaalmeediasse ülima sadistlikkusega üles pilte lillekimpudest, mida talle üks või teine austaja saadab. Sõbrannad laigivad, aga on tegelikult kadedusest sinised. Ma olen vihast roheline. Ei hakka varjamagi.

Mina, praktiline mees, saadan talle ju ka kartuleid, sibulaid, kapsapäid ja muud tervisele kasulikku tavaari, aga seda ta ei presenteeri. 
Nõme naine! Ei siin muud oska kosta

Või rumal kui arvab, et need "vihad", mis lilledest tehtud, süüa kõlbavad. Kes neist naistest ikka aru saab? Eile näiteks panin talle sülti postkasti - tuleb töölt ja hea kohe võtta.

Üllatus missugune! Eks ole, aga ei mingit tänu! Vaat see on PÄRISELT hoolimine ja TÕELINE armastus, mitte mingi "viht", millega ristiinimene isegi sauna minna ei saa!

Mulle enam lilli väga ei kingita. Nüüd saadan endale ise. Salapärase kirjakese lisan mõistagi juurde:

"Kallis Heiki!

Päeval, mil me pilgud kohtusid ....."

Vabandust see viivitus - väga imalaks läks ja käisin käbe oksel. Alustan nüüd uuesti:

"Kallis Heiki!

Päeval, mil me pilgud kohtusid, muutsid kogu mu elu lõpmatuseni. Ainult Sina jne bla-bla-bla ..."