08 oktoober 2021

"Kas Eestis veel normaalseid naisi ka on?"

"Sul on nii palju naisi! Igal pool tädid vastas - Vivika, Lenel, Signe, Helina, Riina, jne jne.",
on ikka ette heidetud. Õiendame selle asja nüüd lõplikult ära - ei ole minu naised ja enamasti tulid ikka koos oma meestega külla kui nende kodukanti puhkama sattusin.

"Täielikud napakad, tulevad metsa ja võtavad puud kaasa, aga eks revolutsiooni tule ikka nendega teha, kes parasjagu võtta on. Lenini, mitte minu sõnad."

Küll ma laiaks, aga pole väga millegagi nagu eputada. Kahjuks. Täna tullakse taas külla. Jälle koos meestega. Vaene mina! Idikad! Kas Eestis veel normaalseid naisi ka on?

Täna lõin potentsiaalsete pruudikanditaatide, kes rohkem huvi on üles näidanud, keskmise vanuse kokku - 34 eluaastat. Mina olen 67 või 76. Halloo, mis teil viga on? Ja nüüd läheme sujuvalt pealkirjas esitatud küsimuse juurde tagasi :)