24 mai 2020

Suure-Jaani Kiku: "Mul on chill! Kuidas teil?"

Tänavavõitlejast Kiku kohaneb tubase režiimiga ja allub uuele korrale imehästi. Ega me ta peakese sisse muidugist näe, aga välise käitumise järgi hinnates tundub, et talle täitsa meeldib.

Praegu elab ta saunaruumis, sest maja täisperemeestest kiisud pole tema tuleku üle teps mitte õnnelikud. Ta lausa tunnetab seda ning viisaka külalisena tuppa ei kipugi. Pluss see lesta- ja parasiitide värk ka - pole vaja, et leviks.

Pererahvas kohtleb teda suurima armastusega ja käib pidevalt seltsiks. Iseäranis pisike tütretirts, kes hea meelega aseme lausa põrandale teeks ja sinna elama jääkski.

"Miks sa teda nii kõvasti lõid?", päris peretütar mulle karmilt otsa vaadates. "Ma nägin videost!"

"Ta sõi mu sokid ära! Nüüd käin paljajalu, sest mul pole rohkem sokke! Tahtsin ta sellepärast ise ära süüa!"

Laps vaatas emmele küsivalt otsa, aga sai koheselt teada, et videos polnud siiski teps mitte mina. Kiku saab hellusi, mida eelmisel eel vist väga ei jagatud. Vanas kodus nimetati teda üsna halvaks, metsikuks ja vastikuks kassiks. Lora puha! Hea kiisu, lausa väga hea, lükkab uus asenduspere selle jutu ümber.

Kel meeldib ja tahab päriskodu pakkuda, ajage aga käpad uuesti püsti. Viis inimest on juba soovi avaldanud, aga räägin nendega veel üle, sest esmaemotsiooni ajel hõikujad ei mõtle asju päris lõpuni läbi ja tuhina möödudes enam ei tahagi. Eks näis.


Eelmised omanikud on käega löönud ja suuremast kismast loobunud. VTA-ga peaks ka paberimajanduse kohe korda saama ja see tähendab vaid üht - Kiku pole enam "haihtunud" loom vaid saab ehk juba üsna varsti täisväärtusliku perekiisuna ilmarahvale end tutvustada. Katame lauad!

Seotud lood: