27 mai 2020

"Lammbake**jate riik?!"

"Issand kui rõve see Valner on! Nimetada rahvast meedias lamban**kujateks! Ta on ilmselt lolliks läinud! See mees on häbiplekk kogu eesti loomakaitsele!", ahastanud eile üks sulnis neiu ühest teisest loomi kaitsvast ühingust.

Mis pole keelatud, see on lubatud! Ma lisaksin veel juurde, et politsei ja prokuratuuriga pole mõtet väga kurjustada, sest kala hakkab mädanema ikka peast. Pöörakem pilgud Toompea poole, sest seal istuvad tegelikult kõikse suuremad loomade vihkajad ja kõikse suuremad loomade sõbrad! Nemad saavad asju muuta, mitte teised!

Minu senine kogemus on näidanud, et olgu saadikute peas kaabu, murumüts või viisnurgaga pilotka, siis loomi igas, sealjuures ka otseses mõttes keppida, lubavad nad kõik. Hämmastav üksmeelsus ja tolerantsus!

Siinjuures tervitan üht eestimaa kooli, kes sellealase seksuaalkasvatuse esimesena ka uhkelt oma õppekavva on võtnud. Armastus ei vali! Õujeee!

Andke andeks mu haiglane huumorimeel. Kiusatus olin lihtsalt nii suur seda pilti teile ka näidata!

"Kuhu lähed Heiks?", päris naabrimees Enn.

"Linna, lähen panen kitse!"


"Hea mõte, ma lähen panen lammast nii kaua ja pärast teeme ühed õlled!"

Imelik mees, sest pidasin silmas, et lähen panen politseile "kitse", et Enn "paneb" lammast. Ega sel suurt mõtet muidugist ole - puhta normaalne ja lubatud tegevus meite riigis. Määä-määä!