09 juuni 2022

"Tule appi! Sa pead!"

Ei tule, lugesin läbi just 64 kirja ja ei olnud viisakas.

"Sa pead!" 

"Pean ikka või? Olen samasugune inimene nagu sina! 
Kummarda ise, et haavatud vigane olevus üles võtta. Ei taha? Vastik!"

Mul ka vastik. Keri kuradile ja ära kummarda siis. Ei taha. Siis kao .....i Ei hakka keegi su eest jooksma! Aga ma annetan ju teie toetuseks!

Aus vastus. Ma panen selle putka kinni, sest sitta te annetate ning võlavanglasse ma loomade pärast küll ei lähe.

Tige jutt? Nii on, aga Teie truualandlik ori rohkem ei reageeri. Aamen! Ma saan vabaks. Kliiniku arvetest. Kohustustest loomade eest. Endast ja teist. 

Ja nüüd loe aeglaselt sa ajuvigane raibe: leidsid haige looma, siis vii ta kliinikusse ISE. Enne seda kõlla Loomapäästegrupile, et anname nõusoleku, et tasume arve. Too much?

Ma ei püüa olla viisakas. Ma pole su sõber. Ma ei püüa sulle meeldida. Tee omad järeldused!
Kas paneme selle putka kinni? Jah, see on minu võimuses, aga kas ka loomade huvides.
Aitasid looma-lindu ja saatsin sõnumi minule? Si**a sa aitasid - ma loen su sõnumeid paar nädalat hiljem. Sorry! Kasuta aju nn loomasõber!

Minu peas küpseb aina enam mõte loomi mitte rohkem aidata. Loodetavasti mõistate.