09 juuni 2022

Tissidega tont: "Kui sa mu koera ei võta, siis korraldan sulle tõelise põrgu!"

Vabandan eelmise FB loo järsu tooni pärast, aga viskas rihma maha. Ikka korralikult.

Ei kustuta seda ära. Miks? Aga sellepärast, et sõnu ei saa tagasi võtta ja kui nii ütlesin, siis jäägugi nii.

Kes sa oled tissidega tont, et võtad õiguse võhivõõrale inimesele kirjutada ja teda solvata? Kes sa oled, et solvad Loomapäästegrupi vabatahtlikke?

Ei taha me su koera. Paned magama? Pane siis ja see räägib eelkõige su enda kohta.
Me ei saa selle pullitegemise eest palka ja aitame täpselt nii palju kui oskame ja suudame.

Väidad, et toetad meie tegevust? Lasin raamatupidajal kontrollida ja sinunimeliselt inimeselt pole viimase kolme aasta jooksul tulnud sentigi. Mida sa nüüd kostad?

Väitsid, et kõik MTÜ-d on vargad. Mõned on, aga enamus mitte ja Loomapäästegrupi mainimine oli solvav. Võiks su raisa lausa kohtusse kaevata, sest meil on rahaasjad risti-rästi kontrollitavad.

Teoorias võiksin ka praegu puhkusel olles kütust LPG kaardiga tankida, aga ma ei tee seda. Teoreetiliselt võiksime LPG kaardiga ka endale süüa osta, aga me ei tee seda. Sind muidugi ei huvita ja lahmid nagu heaks arvad. 
Miks sa lahmid seksuaalselt rahuldamata ja pildi järgi üsna kole eit?




Ma pole sind keppinud ega oma ka ühiseid lapsi, et minuga nii käituda võid. Kahju su mehest. Ilmselt sul polegi meest, sest sellise rõvediku talumiseks peab olema ajupuue.

Kokkuvõte. Solva mind ja elan üle. Vastan ropult ja vääriliselt. Solvad mu sõpru ja gängi vabatahtlikke, kes päriselus on ülilahedad või ohustad mu peret?

Saad piki päid ja jalgu nii, et koliseb ja naisepeks on vähim, mida oodata võid! Oi-oi, aga sa ju ei tohi! Aga sina tohid käituda nagu viimane debiilik? Tohid päevast päeva täis olla ja kodus laamendada ning kallale tulla? Tohid last lüüa ja loomi tappa? Jah, täna läheb su "ohvrimöla" veel kohtus läbi, aga mitte igavesti. Tundsid ka ühte ja too võitis. Loodetvasti ka Eesti kohus ajapikku muutud ja n
üüd mine oma koera tapma vastik mõrd!

Säh vaata pilti ja mul ka koerad, kes säävad mu elule üliranged piirangud. Ahistav ja vastik. Tõsi, aga NEMAD ongi MINA. Vaatamata raskustele ja olgu Jumal tunnistajaks, pole ma eales mõelnud nende tapmisele. See ongi sinu ja minu erinevus.