19 juuni 2022

"Polaarmatka kokkuvõte"

Ligi 5000 kilomeetrit ja kopikas üle 2000 euro - elu odavaim tripp vist kui ma ikka kõik õieti kokku lõin.

Ruudi ja Nõps. Ei lasku eufooriasse, oli jantimist, aga armastan neid rohkem kui kunagi varem - sellised reisid seovad sigahästi. Nad nüüd ju mul lausa rahvusvahelised tüübid - 6 riiki läbi konnatud kui eelmine aasta ka arvesse võtta. Oi nad on väsinud - Nõps kullake pani sellist norskamist eile, et keerasin isegi bussis teleka valjemaks.

Kohtumised naistega, keda kunagi armastasin ja, kes mind kunagi armastasid. Praegu neil uued elud ja mina pole kiilupoiss, kes seljataga "kargama" hakkab. See on rohkemat väärt kui mingi märg kepp. Sõprus, mitte tühipaljas sõnakõlks. Head mehed neil. Tutvusin paariga neist ja paremad kui ma ise. Uskuge.

Kohtumised sõpradega, kes Eestist ammu ära läkisid. Üks neist supertubli. Mul nii hea meel, et ta veel elus on. Ei hakka avaldama üksikasju.

Nägime koos koertega maid ja kohtusime võhivõõraste inimestega. Olen õnnelik. Lapselaps elus-terve. Poeg, õigemine vennapoeg, aga vahet pole, jõudis pärast kolme kuud Jaapanist elusalt tagasi.

Eile tegime sauna ja rääkisime. Hea jutt oli. Ei ma viitsi eriti reisimuljeid kuulata ega pilte vaadata, aga siit tuleks hea raamat välja kui vaid suudaks selle kirja panna. Väga huvitav ja hariv oli.

Eestisse tulla oli vastik - siin ma ju mingu naisepeksjast kohalik kuulsus, kes elu lõpuni karistust kandma peab. Äkki ma ei peakski olema rohkem siin "inglite ja naisohvrite" kuningriigis, kus mehe sõna on ümmargune null?

Tervitan siinjuures kõiki poegade emasid, kes oma poistest naisepeksjaid ja jõhkardeid kasvatavad. Ei saanud aru? Küllap kunagi saate ja see ei sõltu üldse sellest, mida te poeg tegi või ütles vaid sellest, mida "ohver" räägib.

Vastik on tagasi olla. Mõni ütleb kindlasti, et ära siis ole. Tõsi, aga mida on Sinu asi keelata mulle koju tagasi tulla? Mõtle parem millegile meeldivale, mis paljusid rõõmustab - näiteks omaenda matustele.

Jee, welcome to Estonia. Sorry, et nii vastik just olin, aga olen superkohaneja ja püüan massi sulanduda. 
Loomapiinajad, mu kullakallid! Nüüd ma olen puhanud ja valmis teid nülgima. Let's rock sitapead, sest teie tampimine pakub rahuldust omaette, aga alles pärast Jaanipäeva. Kannatage palun veidike veel!