25 märts 2020

"Liikuge ikka kahekesi!"

Pollarid maja ees! See tähendab vaid üht ja loetud minutite pärast lüüakse mu käed raudu.

"Neetud loomad! Ma ainult nende pärast ju müüsin kokaiini, et kogu seda päästet rahastada! Neetud linnud! Ma ainult nende pärast ju keetsin seda samakat!"


Panen kinnimaja pampu kokku - hambahari, kuivikud, sokid ...
Korraga kuulen läbi avatud ranget naishäält küsimas:


"Olete kolmekesi, aga kas olete ka perekond?"

"Ei ole! Niisama hängime!"


Seejärel kostus lask. Jooksin aknale ja mida ma näen? 
Sa helde aeg! Pollar kihutas kolmandale tüübile lihtsalt kuuli pähe!

"Head puhkepäeva jätku! Me ülesanne on kontrollida, et Stroomi rannas üle kolme võõra inimese koos ei oleks! Nüüd vastate eriolukorra seadusele!"

Jummel tänatud! Asi polnudki minus! Loomapääste saab edasi tegutseda! Uhh, ma juba ehmatasin. Mõnus hommik! Soovin seda teilegi! Mu politseiallikas ütles, et kõik on tänaval ja muude asjadega määramata aeg ei tegeleta. Isegi oma põhitööd ehk kiiruse mõõtmist mitte!

Kellele koksi, kellele antsu? Salasigarette? Eriolukorra soodushinnad!