24 mai 2019

"Reklaamiohver"

"Sina otsustad kust ja kuidas raseerid ning kellele oma nahka näitad!", hõisati eelkõige naistele mõeldud reklaamis."Sina otsustad!"

"Kurat küll! Tahan ka nagu naised otsustada ja otsustangi!"

Kuskohast küll raseerida? Mõeldud tehtud. Raseerisin ää vasaku muna ja parema kaenlaaugu. Siis läksin tänavale, sest mina ju otsustan, kellele oma nahka näitan.

"Nii vanamutt, tule siia. Täna on sinu õnnepäev, sest otsustasin just sulle oma vasakut raseeritud muna näidata. Säh kae!"

"Oot-oot pojake, ma panen prillid ette. Ja mida ma vaatan siis? Üks kera on lõngus nagu Jeesus ja teine puhta kiilakas nagu Dalai Laama! Mida ma veel nägema pean?"

"Ähh, sa ei jaga üldse matsu? Oo näe, veidi nooremad daamed tulevad. Ma OTSUSTASIN neile ka näidata - astuge aga ligi kallid naised ja vaadake värskelt raseeritud muna ning kaenlaalust!"


Ära jooksid, kaugusest kostub politseiauto sireen, äkki nemad tahavad näha?