06 mai 2019

"Millist kleiti Heidi Hanso Kroonika peol kannab?"

"Valner, mu kullake! Ega sa Kroonika meelelahutusauhindade galale kutset saanud?"

"Ehheee, pole kunagi käinud, enam õnneks ei kutsuta ka, ma pole ürituste tüüp."

"Mõtlesin, et lasen endale selleks puhuks kleidi teha, millel ilutseb kiri "Ma ei ole Heiki Valneri pruut"

"Ole ikka mu pruut, mitte üht tüli, puhas idüll ju!"

"Muahahaha, no ma vaatan. Muuseas, mulle siiamaani soovitakse õnne meie armastuse puhul!"

"Sama siin, aga äkki abielluks kui rahvas nii nõuab ja sul parasjagu paremat tegemist pole!"



"Siis sa pead mu nime võtma!"

"Sobib hästi, mo oma nagunii täis tehtud!"


Heidi kleidi teksti te nüüd teate. Ma ikkagi lähen sinna galale särgis, millel ilutseb kiri "Heidi valetab!"


Teinekord on mõni lause, episood või tegemine lihtsalt tore ning teeb tuju heaks. Neid jagan ma iseäranis hea meelega ja loodan ka teie tuju paremaks teha, sest see elunatuke on niigi üsna sünge ja negatiivsusest pungil.

Mõnikord harva võib aga ka seepärast tülisid tulla. Järgmine osa pealkirjaks sobikski "Viimase aja kuumima paari" Heidi ja Heiki SUUR TÜLI nr. 1", mille põhjustas selle loo esimene pool.

"Turumutt! Sa oled üks pagana turumutt, kes peab kohe kõik edasi rääkima või kirjutama!"

"Kullake! Jahtu maha! Mida ma nüüd siis tegin?"

"Sa keerasid mu kleidisaladuse tuksi. Nüüd ma ei saagi galale selle sildiga minna!"

"Ma arvasin, et sa tegid nalja. Ole nüüd pisike, sina ja õhtukleit ja mingi plakat. See ei käi üldse kokku!"

"Turueit oled ikkagi!"

"Pigem ikka grafomaan, kes arvas, et see on lihtsalt lahe lugu!"

"Nüüd ma olen su peale vihane elu lõpuni ja sa ei suuda seda mitte kunagi muuta! Ära alahinda saare naiste kangust!"

"Kallikene, ära nüüd jama! Ma ei suuda selle süükoormaga elada. Lepime ära palun. Olen silmini süüdi ja jään sulle viis vahekorda võlgu!"

"Kuus!"

"Mis kuus?"

"Kuus vahekorda jääd võlgu, siis lepime ära!"

"Kokku lepitud!"


Hurraaa! Võitsid armastus ja sõprus, võitsid teineteisega arvestamine ja mõistmine! Võitsid vabandamine ja andestamine! Võtke eeskuju, mitte ärge hoidke seda pagana rusikat kogu 
aeg põues põues.

Nonii, pärast seda kui ma olen taas ülimalt delikaatse seiga meie eraelust teile üksikasjalikult edasi kandnud, on turumutil targem telefon välja lülida.
 Ma igaks juhuks ei taha teada, mis sellele "minu arust toredale loole" järgneda võib? Saare naiste viha on  lihtsalt nii hirmutav. Ei muud .....