14 mai 2019

Fotomeenutus "Mina ja kuulsus"

"Kertu Jukkum, sa oled imeline naine, keda tunnen juba pikki aastaid ja me saame imehästi läbi. Mulle tundub, et see võiks kesta igavesti ja sestap küsin, et kas Sa tuleksid mulle naiseks?"

"Lolliks oled läinud või? Oleks sa noorem, siis ma võibolla isegi mõtleksin, aga praegu EI-EI-EI! Ega sa nüüd ometi solvunud?"


"Lolliks läksid või?! Ma kartsin, et äkki oled nõus ja siis oleks mõne aasta pärast see hea läbisaamine otsas ka!"

Lõpp hea, kõik hea! Igatahes me rokime Kertuga loomade eest sama kirglikult edasi nagu seda seni oleme teinud, kogudes innukalt juurde nii sõpru kui vaenlasi. See vast küll ei muutu kunagi.

Huvitav, aga filmides solvutakse ja nutetakse kui keegi abieluettepaneku tagasi lükkab. Absoluutselt ausaamatu, sest see on ju üdini hea uudis tegelikult!