23 mai 2018

"Lustlikult koos Katriniga suvele vastu!"

„Sinu isikukoodi numbrite ja sünniaasta summa annavad selgeks vastuseks, et hoia Katrinitest eemale. Sellenimelistega sul ei vea ja pole mõtet proovidagi“, ütles üks tähetärk, kes üle kõige juuksurit ja habemeajajat kardab. „Et asi ikka kindel oleks, siis kas panen sulle kaarti ka?“


„No pane.“

„Tõmba siit hunnikust üks välja.“

„Näe kuninganna tuli.“

„Ei ole kuninganna! See on Katariina Teine, mis omakorda kinnitab isikukoodi talletatud sõnumit kosmosest - hoia Katrinitest eemale! See pole nali vaid tõsiteaduslik fakt! Kas avan su tšakrad ka?"



"Ära aja pada, meestel pole tšakraid!"

"Anna andeks, elasin rolli liiga sisse ja ajasin sassi!"

Pagan küll, plaanisin just sel suvel Katrin Kivi nimelise lillekese ää noppida!? Tõsi on see tõesti, et igasugu Katrinitega pole mul just kõikse paremini läinud ja nii mõnedki „katsid“ plahvatavad vihast kui mu nime kuulevad. 
Uskuda või mitte, riskida või mitte, vat selles on küsimus. 

„Ma tean küll miks sa normaalseid naisi ei taha ja Kimmeli-suguseid psühhoterroriste valid“, teatas kunagi loomaarst Kelli Lomper.

„No miks siis?“

„Aga sellepärast, et sulle meeldivad väljakutsed!“


Äkki tõesti ja sestap riskin taas uuesti. Teatavasti pannakse autodele, rongidele ja laevadele uhkeid nimesid. Nii otsustasin eile minagi oma rattale salaarmastuse Katrini nime panna. Ristiemaks oli külavanema naine Katriin, mis oli paha märk ja algus läkski kohe natuke nihu, sest too mutt virutas šampusepudeliga rattaraami kõveraks.

„Pole hullu! Mulle väljakutsed ju meeldivad!“

Lõpuks saime asjaga ühele poole ja alates tänasest sõidangi ja avastan koos "Katriniga", tema lenks minu peos, käsikäes,  senikäimata radu. Et kõik ikka aru saaksid, milline Katrin sedapuhku mu südame kiiremini põksuma paneb, siis tellisin lausa spetsiaalsed vihjet sisaldavad rehvid aparaadile alla.

„Lustlikult ja vapralt suvele vastu mu sõbrad ning tühja sellega kui peaksin taas libastuma ja kondid murdma! Tulevik on julgete päralt!“