18 märts 2019

"Kõigi naine"

Arvasin, et suurem paugutamine sai valimistega läbi, aga ei! Aina hullemaks läheb ja nüüd on see poliitagitatsioon jõudnud ka mu koju linade vahele. Astun uksest sisse ja mida ma näen?

Mo kallis kaasa, läbipaistev öösärk üll, kannikal ühe organi tatoo, seletab midagi lõunamaisele mehele elutoa diivanil elavalt kätega vehkides.

"Mis toimub?", hakkan ääri-veeri pärima.

"Vanad ajad on otsas ja nüüd ma olen KÕIGI naine!"

"Kuidas palun? Päris lits nagu kohe või?"

"Ära hakka torisema ja ole mõistev. Ära ole šovinist või fašist! See ei sobi sulle! Näiteks Hiinas elab miljon meest, kes kunagi seksi ei saa, sest tänu pojakummardamistraditsioonile seal türdukuid napib.

Kujutad ette, tervelt miljon meest ei saa seetõttu peret luua ja vägistajatele on teatud piirkondades määratud lausa surmanuhtlus! Kohutav!

Ära ole väiklane ja näe ikka suuremat pilti! Kui endal kõht täis, siis näljase murest aru ei saa! Eks ole?"


Tal on tõsine õigus nagu alati! Nii rumal ja egositlik minust! Eks ma üritan tulevikus olla mõistvam ja hoolivam ja tuhat head asja veel .................