23 mai 2016

"Sillamäel auto alla jäänud kiisu vajab toetust, et kiirestioperatsioonile pääseda!"



Üleeile ootasin Narvast kassi, kes raudteepöörangu vahele kinni jäi ja oma käppa räigelt vigastas. Teda pole paraku veel kätte saadud, aga elus ta on, sest aeg-aegalt ta end ikka näitab. Nii palju kui tean, siis ta kolm poega on käes ja nendega peaks kõik hästi olema.

Eile hilisõhtul helistas aga üsna mureliku häälega nooremapoolne meesterahvas, kes rääkis Sillamäel auto alla jäänud kiisust. Huvitav, kuidas seal kaugel maal küll mu numbrit teatakse, aga see selleks. Ühesõnaga pauk oli vägev olnud, aga tore, et noored lihtsalt niisama mööda ei jalutanud, vaid abi hakkasid otsima

13236160_1023319074382108_940326712_n
Kui mul üleeile veel sealkandis kontakte polnud, siis paari päevaga on juba tekkinud ning nii andsingi ühe numbri kassisõbralikule härrale edasi, et äkki naised aitavad. Aitasidki ja kass viidi arstile. Tehti röntgen, kust selgus, et mõlemad tagumised käpad on liigesest väljas. Paraku seda Narva arstid parandada ei oska ja soovitasid Tallinnasse pöörduda. Loomade kiirabikliinikuga on mul see operatsioon juba kokku lepitud ja kui hoiukodu ning raha mure laheneb, siis võiks kohe pihta hakata. Momendil on kiisu Sillamäel Victoria hoole all ja ta on nõus kiisu minu kätte toimetama.
13282035_1023319057715443_866598094_n

Loomakaitse liidu endised kass-patsiendid Otto ja Moto on terveks ravitud ning õnnelikena uutes kodudes. Sestap oleme valmis ka seda õnnetut hinge ja ka Narva raudteekassi aitama, aga esmalt on vaja leida nende ravi ajaks hoiukodud. Ma ise vean neid arstide vahet, aga see on ka kõik. Pidamiseks ja kantseldamiseks mul võimalust ja mahti pole. Nii palju siis minu plaanist kassidest mõnda ega eemale hoida! :)

Nii, et pange on see kiri liikvele ja loodame, et saame ka neid õnnetuid hingi samamoodi nagu Ottot ja Motot üheskoos aidata. Mida kiiremini nad arstile jõuavad, seda parem. Narva kassiemme on vaja muidugi enne kinni püüda, aga Sillamäe kiisu, kes muide samuti kuu aega tagasi emarõõme tähistas, ravimine sõltub juba teist, head inimesed.

Annetusi ootame Eestimaa Loomakaitse Liidu kontodele:

EE742200221052074915 (Swedbank)      

EE441010220252652225 (SEB)   

Selgitusse palume märkida Sillamäe kiisu raviks