21 märts 2016

"Kanep teeb ka targaks, tõestatud!"

Palju on vaieldud selle va kanepi üle. Ühed ütlevad, et väga hää ja teised jällegi, et paha-paha! Tõelised kommnoored aga uurivad ise asja järgi ja sestap asusin minagi nädalavahetusel uue teadusprojekti kallale, et selle vaidlusele nüüd ja igaveseks punkt panna.

Minu pädevust pole vaja nüüd kohe kindlasti kahtluse alla seada, sest lisaks kroonilisele alkoholismile olen ma ka kogemustega narkar, kes kõiksugu mõnuained isiklikult järgi proovinud ja nende mõju tulevaste põlvede tarbeks ära kaardistanud. Päris süstla otsas ma siiski istunud pole, sest tegelikkuses oli mul aastaid veeni lausa kanüül paigaldatud, kust siis paraja intervalli tagant tajupiire avardavat ainet manustati. Siinkohal tänud EMO arstidele Juta ja Katale, kes vaatamata haigekassa puudumisele, kõik vajalikud protseduurid siiski abivalmilt ää korraldasid.


Ja nüüd siis kanepist. Siiani olin arvanud, et seda kimuvad tüübid on ühed parajad pidurid, kes tühjagi ümbritsevast aru ei saa. Lisaks veel see totakas itsitamise komme! 

Asju ei tohi aga nii üheülbaliselt võtta ja kimusin siis minagi laupäeval ja sellele järgneval päeval, mille nimetus parasjagu meelde ei tule, ikka nii, et tossu tuli isegi tagantotsast välja. Jube naljakas oli kui trammipeatusesse kutsuti isegi tuletõrjujad kohale, sest arvati, et ma põlen! A-ha-haa, aga see selleks.

Kõige põhilisem mida ma avastasin oli see, et kanep teeb lisaks huumorimeele ja silmaringi avardumisele, mõnusale rammestusele ja pohhui-nahhui-ilmingule, takkaotsa ka targaks. Küsite kindlasti, et ohh helde aeg, kuidas küll see võimalik on? Ma ei tee saladust, sest olen juba selline avatud ja lahke nagu Viru lits ning sestap pange nüüd tähele. Ma nimelt keerasin oma kanepiplärud ikka kuulsate meeste tsitaate sisaldava raamatu lehtedesse ja nii näiteks sain teada, et keegi Friedrich Nietzche olevat öelnud kunagi nii:

“Armastuses on kübeke hullust, aga hulluses on kübeke tervet mõistust!“


Sügav! Mis sügav? Lausa kuradi „DEEP“, kui nüüd tõsisemalt juurdlema hakata! Lugesin läbi, keerasin pläru kokku ja juurdlesin järgmised viis tundi: „Pagan, Nietzche oli ikka tark küll ja tänu kanepile sain minagi sellest osakese enesele." Vägev, kanep on hea! Mõistagi lugesin ka tuhandeid teisi ütlemisi ja ma kohe tunnen kuidas IQ on tõusnud ja mälu paranenud. 

Õhtul kohtasin endist justiitsministeeriumi töötajat, kes tuli mulle Tõnismäel vastu, endal pupillid suured nagu vana postitõlla rattad. Ta kinnitas sama, et kanep teeb targaks küll ja nad omal ajal olevat lausa terve praeguse Karistusseadustiku valmis kirjutanud kui nõukaaegsest seadusest lehti välja rebisid ning ministeeriumi kemmergus kanepit tohlasid. Nii et isegi riiklikul tasemel on kanepi kasulikkus kinnitust leidnud, aga valitsev poliitklann lihtsalt ei taha, et rahvas targaks saab ja sestap ongi see "loodusliku puru" manustamine lausa kriminaliseeritud.

Nädalavahetusega sai mu tsitaatide raamat läbi suitsetatud ja kõndisin mööda tänavat, mõeldes et millise raamatau ma nüüd läbi loen. Ühtäkki tuli mingi koolijuntsu vastu ja haarasin ta ranitsa ning panin ühes sellega plehku. Võtsin õpikud välja ja mõtisklesin millist ainet tasuks korrata?

Matemaatika! Muidugi matat, sest sellega on mul alati raskusi olnud ja tõmbasingi välja rehkenduste tabeli. Lugesin ja kordasin ning panin kanepipläru põlema. Mõjus täiega, sest ühtäkki oli ka korrutustabel mul täitsa peas ja mis kõige hämmastavam, siis mäletasin isegi seda et 4 korda 6 võrdub 24. Senini uskusin moori juttu, sest tema pakkus alati vastuseks, et neli korda kuus on VÄHE! Kanep on ikka vägev või mis mida ma tõmbasingi? Vat ei tule meelde momendil!