21 märts 2016

"Ei saa sest ilmaelust enam aru!"

Mida päev edasi, seda rohkem mulle tundub, et kas hakkavad nn lääne kultuuri mõjualasse kuuluvad rahvad lolliks minema või teen seda mina ise. Tött-öelda uudiseid enam ei tahagi jälgida, sest närviajavat absoluutselt ajuvaba idiootsust tuleb nii uksest kui aknast. Mõned nopped eelmisest nädalast:

Femistid pannud kokku oma arust ideaalvalitsuse nimekirja ja sellesse ei kuulu ühtegi meest. Šovinism täies hiilguses või vargsi hiiliv matriarhaat?


Rootsis vägistasid kaks vaegvalget ära ühe nooriku. Kohtu hinnangul polnud aga tegu grupiviisilise vägistamisega, sest nad ei keppinud teda korraga!? Eesti kohtu kõige jaburamate otsuste kohta ei tohi iitsatadagi, sest kohe pannakse kinni. Rootsi ja teiste riikide kohtute otsuseid tohin ma aga kommenteerida küll ja sestap avaldangi arvamust, et Rootsi kohtutes mõistavad õigust ja õiglust lausidioodid. Teisiti ei oska sealtmaalt tulevaid jaburdusi enam kohe kuidagi kommenteerida. 

Pagan küll! Rootsi ja rootslased on mulle alati sümpaatsed olnud, aga enam ma oma jalga vast sinna „Lindgreni, Abba ja Volvo-maale“ küll tõsta ei taha. Tegelikult ei saagi sinna enam minna, sest svenssonid on tollesamuse maa juba ammuilma ise ära hävitanud.

Või võtame või norrakad. Kah ju meie lähinaabrid kui nii võib öelda ja igati vahvad ning mõistlikud tegelased. Olid vähemalt üsna pikka aega, aga ka nemad suudavad aina rohkem ikka ja jälle üllatada. Viimane sealtmaalt tulnud pärl oli seadusparanduseelnõu, mis lubaks inimestel õiguslikult valida ise oma sugu, ilma meditsiinilisi protseduure läbimata. 

Ühesõnaga mul till püksis ja saatuse tahtel sündisin ma paratamatult mehena, aga soovin, et passi lüüakse „naissugu“ ja olengi naine valmis. Nii lihtne see ongi! Olete te seal norramaal lolliks läinud või? Vaevalt küll ja ei saa olla nii, et kõik norrakad, rootslased ja paljud eestimaalasedki on lauslollid ning küllap on viga ikka minus eneses. Sestap ärge pange tulevikus mu meelevigaseid üllitisi eriti tähele, sest mida üks vaimuvaene külamees maailmaasjust ikka jagab.