21 mai 2021

"Mina, bioloogiline ülevaktsineeritud inimpomm"

Paljud teatavad koheselt, et on tublid ja said vaktsiini naha vahele. Õige kah, siis teistel hea teada. Oluline teave. Isegi väga. Vaatad, aga Fuckbooki ja tead koheselt, et võib semmida küll.

Raporteerin nüüd pidulikult ka, et ma samuti nagu tubli ja peaaegu ohutu. Sain eile lausa kaks sutsakat korraga ehk kahe batsilluse vastu. Mõni kogub marke. Mina vaktsineerimisi. Neid juba õite palju: tripper, marutaud, ebola, süüfilis, teetanus, kollapalavik, puukentsefaliit, malaaria, lauslollus jne.

Natuke panin juurde ka. Siis vägevam ja uhkem nimekiri eputamiseks. Lolluse vastumürk ei mõju. Puhas petukaup ja raharaisk. Tripaka vastu ka mitte. Tolmuti tilgub nagu kevadine kask, aga peaasi, et tempel on ette näidata. Teiste suguhaiguste vastu on aga tegelikult parim venkude välja mõeldud vaktsiin "SPIODIN". See töötab sada prossa, uskuge mind.

Rääkides vaktsineerimispassidest, siis aru ma ei saa miks veel ühte eraldi passi juurutama peaks hakkama? Senine "kollane raamat" on käranud igas riigis ja mandril ning ka Covidi templi lasen just siia panna. Ahh, et ei tohi ja vaja ikka veel üks juurde võtta? Minge metsa - see on küll juba jura ja köstri jonn, mitte asjalik jutt!

Oma penidele panen igatahes pika puuga ää ning mu pass on ikka vägevam ja kirjum. Ma oleks eila neid süste veelgi lasknud teha, aga öeldi, et ei tohi korraga nii palju - niigi käin ringi nagu bioloogiline pomm ja siis võin juba plahvatada. Kutsuti kahe nädala pärast tagasi. Siis juba võivat.

Igaks juhuks lähen nelja nädala pärast - las organismus ikka kohaneb ja rahuneb korralikult maha. Pole mul kiiret kusagile. Repliigi korras mainin, et enamus neist templitest võiks olla ette näidata kõigil, kes loomadega rohkem jahmerdavad ja palju metsas käivad. Kasvõi igaks juhuks.

"Eesti on ju marutaudivaba maa! Pole vaja!"

Kirjade järgi küll, aga mõelge korraks metsaasukate vabale liikumisele, meie idapiirile ja kasvõi tohutult suurenenud koerte sisseveoärile, kus ükski tempel pole enam piisavalt kindel, usaldusväärne ega kontrollitav. Mõelge, rahulikult, omaette ja saate vast isegi sotti, et väike ettevaatusabinõu ei joose teps mitte mööda külgi alla. Lisaks ei maksa see ju ka mitte essugi tegelikult.

See mul juba teine vaktsiinipass elu jooksul. Esimese tegin aastaid tagasi kui rebane va raip hammustas. Õnneks oli igati terve tegelane. Nüüd jääb mul üle veel vaid kiip naha vahele susata, armumise, Covidi ja umbes viie miljoni haiguse vastu süstid kätte saada ning siis võibki suvi alata. Hurraa! Teatan koheselt kui tehtud. Seniks hoidke eemale. 

Kordan: "Praegu hoidke veel mõnda aega eemale!"