01 jaanuar 2021

"Uusaastalubadus"

Juba paar tundi on Maarjamaa täis täiesti uusi inimesi. Ühed jätsid joomise maha. Teised suitsetamise. Kolmandad armukese või pere. Vägev! Lubadused, lubadused, lubadused! Mida mina siis luban? Millised on minu sihid käesolevaks aastaks.

Luban olla sama vastik ja otsekohene nagu ikka. Luban suitsetamist mitte maha jätta isegi relva ähvardusel. Üritan jooma hakata, sest see pikale veninud karsklus hakkab rämedalt tervisele. 

Kindlasti seksin võimalikult paljude erinevate naistega ja tõstan "rendimehenduse teenuse" uuele seninägematule tasemele. Päris kindlasti ma ei abiellu sel aastal. Vähe sellest. Annan parima, et ükski mu "suhe" ei kestaks üle kolme tunni ja neljakümne minuti.

Ahjaa! Veel üks lubadus. Sel aastal ei korista oma koerte järelt enam ja konid viskan maha. Näomaskid ka. Käisin väljas ja vaatsin seda läbu ning tahan kaasmaalastega ühineda. Aitab sellest egoistlikust eneseupitamisest ja ennast teistest justkui paremaks tegemisest. Tahan sulanduda massi ja nende sarnaseks saada. Ei muud!

Head uut aastat kallid tuttavad, sõbrad, võhivõõrad ja vihavaenlasetki. Appi, aga ma ei vihka ju kedagi! Pole hullu, küll ma leian keda vihkama hakata! Luban!