16 detsember 2020

"Imelugu! Enampakkuja maksis teist sama palju veel juurde!"

Loomapäästegrupi teise oksjoni enampakkuja oli päästetud koer Liisi ja Mari-Mai Koha hobujoonistus sai kenasti üle antud. Perenaine oli ka kaasas, aga tema ei tahtnud pildile tulla. 

Taolist soovi austame me alati. Peaaegu alati, sest loomapiinajatele me mõistagi armu ei anna ja fotod nende näolappidega saavad ülima hoolikusega iga laternaposti külge kleebitud. 

Koeraplika Liisi käpp ei käinud hästi kuniks ta tee ristus Terjega. Hoolimatult omanikult ära võetud koer ei usalda tänini mehi ja sestap hoidsin targu kaugemale. Küllap on ta karmi kätt tunda saanud.

Kas te olete kuulnud, et oksjoni võitja heast südamest vabatahtlikult pea teist sama palju oma pakkumisele juurde maksab? Mina küll mitte, aga seekord just nii läks.

"Ma väga hindan teie ühingu tegevust ja liituksin isegi. Mul oleks ka ajaliselt võimalik, aga kardan, et närvid ei peaks vastu - süütenöör on liiga lühike ja seetõttu aitangi vaid niimoodi kaasa.", ütles Terje justkui vabandades.

Tõsi ta on, et nii mõnelgi "looduse kroonil" võtaks kõrvad pihku, aga olen kaasvõitlejatel palunud võimalusel ikka viisakaks jääda. Las paukumine ja ebaviisakas matslus jääda ikka minu privileegiks ja allkirjaks: 

"Mina olen paha. Teie olge head ja toredad. Lisaks ei tunneks inimesed mind äragi kui ühtäkki ka kukununnuks hakkan. Sestap jätkame samas vaimus."

Praegu on Loomapäästegrupil käimas kolmas oksjon, kus osavõtt olematu, sest Žoriku skulptuuri koopia maksab üksjagu rohkem. Pole hullu ja kui ei lähe sel aastal kaubaks, siis küll ta kunagi ikka läheb, sest igale asjale on kuskil ostja olemas.

Otsin seda Jõulutunnet, aga pole teist olemaski. Vist juba õite mitu aastat. Mida ma loran? Ikka palju rohkem - kui tited suureks said ja mampsel paremasse maailma suundus, sai ka see tunne otsa. Loodetavasti on teil paremini ja mingu teil ikka kogu aeg hästi, mitte vaid Jõulupühade aal. 

Liisule sabasüga ja Tertsule ka pikk pai - hästi äge, et te kokku trehvasite ja Eestimaal üks õnnetu koer nüüd vähem on!