26 jaanuar 2019

"Kas tõmbasid ta läbi?"

Käisin eile ühes kaupluses, kuhu ma ilmselt eales enam jalga ei tõsta, sest sealt ostetud õhtuprae söömisele järgnes hommikuni kestev okse-ja pasaralli. Ma nimme jätan kaupluse nime mainimata, sest tegu võis olla ka kõhugripiga, aga nii haige kui eila polnud ma väga ammu olnud ....

Ja vat seal poes seisid minu ees kaks verinoort, umbes kaheteist aastast neiut. Nende vestlus oli umbes selline:

"Noh käisid siis Henry juures ja tõmbasid ta läbi?"
"Käisin ja tõmbasin, kuigi väga täpselt pole selge kes keda siiski läbi tõmbas."
"Oli siis hea ka või? Oi ma tahan kõike teada!"

Mnjah, tahaks jälle kooli - anatoomiatunni katsed, kolm tundi värisevate kätega näperdamist enne kui rinnahoidja lahti tuli, taevani tõusev vererõhk, emotsioon oli ikka hoopis teine kui praegu, tahan kooli.

Ei ole pervert! Elukestvast õppest on jutt ....