11 detsember 2017

Kohus: "Peatse kohtumiseni!"

Harju Maakohus saadab sellistele püsikundedele nagu mina kohvitasse. Teisel pool on kiri "peatse kohtumiseni!" Hästi armas! Eks see ole ka loogiline - kui poleks pätte, siis poleks ka kohtunikel ega teistel asjapulkadel tööd.

Aga inimesed on seal majas tõesti vahvad ja toredad.

"Härra Valner, ma oleksin nagu teie isiklik kohtunik!?", küsis musta riietatud hea proua, kui johmas peaga sõitmise pärast aru pidin andma.


Ta nimelt vaagis asja ka siis, kui üks rusikavõitlejast joodiknaine minust "naisepeksja" tegi ja tolle otsusega ma mõistagi rahul pole. Sõitmise eest olin aga keretäie ära teeninud küll, see on selge.

Küllap ma satun veelgi tema juurde, sest enam pole ju vahet, piir on ületatud. Äkki loon isegi uue salaorganisatsiooni süüdimõistetud retsidest ja hakkame loomapiinajaid nüpeldama. Ametlikult ju nende vastu ei võitle. Oi, siis oleks ju tihti-tihti uude kohtumajja asja ja tasse saaks palju rohkem ......

"Ja ärge jummala pärast taas korralikuks hakake! Meil siin koondatakse ka ....", lausus ta istungi lõpus.

"Ei hakka, ei hakka, enam ei hakka, olge mureta!"