06 juuni 2017

Loomaarst Hallikese tervisest: "Väga konkreetne progress!"


Hallike tuli just arstilt - etteheiteid pole ja kõik näitajad on paremuse poole. Väga konkreetne progress! Kaal 55,7 ja seda kahe nädalaga! Tatsab ringi ilma valuvaigistiteta! Saab ise autosse ja ka sealt maha. Südames kahinaid pole ja pankreas on samuti igati tipp-topp.

Ja mis peamine - ta on hakanud inimest taas usaldama - tuleb ise juurde, otsib sõprust, liputab saba! Lihtsalt imeline.



Söömisega oli natuke jama ja me kahtlustame isegi, et perenaine toppis talle lausa vägisi lusikaga toitu kurku. Uskuge, see kahtlus ei tulnud laest. Algselt limpsis ta ainult jõugeeli. Siis läksid kaubaks ka juba närimispulgad. Eile proovis ta ettevaatlikult ka krõbinaid. Perenaine kirjutas seepeale mulle:

"Mina ei tea mis see nüüd siis järsku on? Hallike tahaks nagu öelda, et olgu-olgu, ma söön, aga ärge ainult seda idikat siia laske 😀"

Ära muretse Hallike, ei me lase ja isegi mitte siis kui peaksime sinu pärast seadust väänama hakkama või valetama! Viimase lause võiksid ennekõike aga kõik koerasõbrad meelde jätta, sest võib juhtuda nii, et peate tulevikus ise ridade vahelt lugema hakkama ja mu avalikke väljaütlemisi ei tasu võtta puhta kullana.

Mida ma nüüd just ütlesin? Pagan, ei saa ise ka aru ,aga andke mulle andeks see ajutine meeltesegadus - rohud on jälle võtmata!