20 märts 2018

"Kaks tillukest võitlejat on langenud. Lahing teiste kutsikate eest jätkub!"

Kaks tillukest võitlejat on langenud. Lahing teiste karvakerade eluõiguse eest jätkub.

"Ära pärast seda kõike mind nüüd küll maha jäta! Pea ikka vastu, ma väga palun sind!", sosistab mees taksikutsikale kõrva. 


Suur-suur muretsev mees, peos imepisike koeralaps - see vaatepilt võtaks pisara silma ka kõvema südamega inimesel!

Kui minu ema 1980. auto alla jäi ja üliraskelt viga sai, siis elulootust talle ei antud. Ta lamas Tõnismäel, tollases nn Seppo kliiniku intesiivraviosakonnas. Praegu on selles majas Justiitsministeerium.

"Mul oli nii valus, et tahtsin surra, aga need arstid siin lihtsalt ei lase sul seda teha!", ütles ta mulle, tollal 15 aastasele noorukile.



Sama lugu on nende kutsikatega - me lihtsalt ei lase neil surra ja mitme kliiniku loomaarstid teevad kõik, mis inimese võimuses. Tuhanded heasoovlikud inimesed elavad nendele pisikestele kaasa ja ma nii väga loodan, et nad seal puuris tunnevad seda headuse ja hoolivuse väge, mis nende päästeoperatsioon kaasa on toonud.

Eestimaa Loomakaitse Liit

EE742200221052074915 (Swedbank)
EE441010220252652225 (SEB)


Loomade ravi saad toetada ka helistades meie annetustelefonidele:

9000 777 (5.-)
9000 888 (10.-)

Mina tänan!