26 märts 2018

Andreas 21! Katame laua!

Aeg lendab ja mu Soome poja sai just nii vanaks. Hea number ja poiss saab vähemalt nüüd vanamehele, vanale jotale, poest viina tuua. Vähemalt nii paljugi tast kasu lisaks selle, et nii kaua kui Soome selliseid õrnakesi armeesse värbab, on Eestil imehea võimalus see riik ilma suurema vaevata vallutada.

Öeldakse, et käbi ei kuku kännust kaugele. Tõsi ja sestap ärge pange talle pahaks kui ta taas mingeid lollusi Helsingi vahel teeb. Puha minu süü ja mittepedagoogilised kasvatusmeetodid annavad tunda.

"Heil loomakaitse! Loomapiinajad ahju", valmistasin ma teda juba maast madalast ette ja nüüd on viimane aeg ka sulle hea lugeja paljastada, et Eestimaa Loomakaitse Liit on tegelikult fašistlik organisatsioon. Terava mõistusega venekeelne kommentaator jagas selle ära kui Russia koeraärikatele jala peale astusin.
Täna on liidu ladvikus kolm kõva käega "meesnaist", kellega ei soovita teil kokku saada! Mina isiklikult kardan neid väga ja lõpetan isegi hingamise kui nad kolmekesi koos ühes ruumis on. Sestap on tavaline, et nende saabudes, muutun ma madalamaks kui muru ja püüan ruumist tasakesi lihtsalt "välja voolata".

Milline neist täpselt herr Hitleri reinkarnatsioon on, ma veel ei tea, aga vuntsialged nina all, kuigi heledad, on kõigil kolmel igatahes olemas. Loomapiinajate elu saab põrgu olema kui õnnestub need vaprad, verejanulised naised Riigikogusse saada. Eesti tulevik oleks loomadele helge ja meie pealinna tänavaid ääristaksid ülespoodud loomapiinajate rivid. Vaateakendel oleksid piinakambrid. Ahjud suitsevad. Ilus! Lihtsalt hingematvalt kaunis vaatepilt. Raisk, mul tuleb liigutuspisar silma!

Palju õnne Andreas sinna Soome sõjaväkke ja jätka loomakaitse liidu spioonina riigisaladustes tuhnimist! Saada juba ära need tiibrakettide plaanid! Hip-hip-hurraaa, Katame laua! See "tolmnemine" ei läinud raisku, aga nüüd poodi poiss - vanamehel kurk kuivab! Schnelle, schnelle!

"Paljon onnea tyhmä suomalainen!"