11 juuni 2021

"Topeltagent"

Superluuraja Stirlitzi korterstaap.
  1. Kell 23.36. Asukoht teadmata.
  2. Palus mul vene luure jälgida NATO allveelaevu. Loomulikult raha eest. Jälgin.
  3. Palusid ameeriklased jälgida vene allveelaevu. Loomulikult raha eest. Jälgin.
  4. Topeltburger on hea. Topelt whisky on hea. Topeltagent samuti.
  5. Palusid venelased, et ma jänkidele nende liikumistest ei räägiks. Loomulikult raha eest. Rohkem ei räägi.
  6. Ameeriklased palusid sama ja maksavad. Nüüd istun ja jälgin, aga olen vait nagu kult rukkis. Kõik maksavad ja mitte vähe. Vaikin nagu haud. Maailma parim töö!
  7. Nüüd tuli Eesti Maksuamet, et maksa! Minge peesse, ma olen salaagent ja see on maksuvaba salatasu nagu Luurajate seadus sätestab.
  8. Kaitsemininsteerium kui NATO-liitlaste huvide peamine tagaja andis venelaste allveelaevade tuvastamiseks jalgratta. Tasuta. Maksumaksja kulul.
  9. Jee, enam ei peagi annetusi varastama. Mida ma selle rattaga nüüd teen? Lähen mere põhja allveelaevu jälitama või?