05 mai 2016

"Riho tappis nastiku ja jäi ise ellu! Vägev!"

12227207_953221991392625_3604648715742137559_nMa algul sõitsin paar korda üle aga ei mõjunud. Siis lõin labidaga pea otsast“, uhkustab facebookis Brax Broghti nime taha varjuv Eesti mees ja lisab jutu lõppu „smile-lõusta“.
„Issand milline vägev mees! Milline jõud ja osavus ja julgus!“, kiljuvad vaimustunult ligumärjaks tõmbunud naised ja vähemalt sel suvel kepi saamisega sel vennikesel muret olla ei tohiks!
Ilmselt härra Riho vaimusilmas just nii unistas, kui postitas feissarisse pildi maha löödud nastikust. Vägev mees tõesti, sai mingist ussikesest jagu!
nastiku tapmine 
Mulle ka maod ei meeldi ja ehk ma isegi pelgan neid vähekene. Ometigi ma neid maha ei löö, alati saab ka teisiti. Antud juhul polnud aga tappa üldse vaja! Roomajad on meie ökosüsteemile vajalikud tegelased ja nad on ka loodukaitse all. Vaatamata sellele ei lähe neil aga sugugi hästi, sest reeglina lüüakse vaesed tegelased siiski maha. Sellest on kahju! Ka uss tahab elada!
Riho saab aga suve hakul väheke joosta – loomakaitse liit nimelt tegi täna pollarisse ja keskonnainspektsiooni avalduse kriminaalasja algatamiseks ning perepea hakaku juba praegu välja mõtlema legendi kuidas ta enesekaitseks oli sunnitud nii käituma. „Mu elunatuke oli autos istudes ohus ja ainult sellepärast ma tapsin. Muidu ma aga lausa armastan nii nummisid nastikuid.“ See jutt peaks kohtus läbi minema küll!
Kuna see vennike pole kaugeltki ainuke, kes madusid notib, siis üllitasime täna ka teemakohase pressiteate.
Ka eelmisel suvel ristus mu tee ühe piraka rästikuga. Kel huvi, saab seda lugeda siit: http://loomakaitse.eu/kohtumine-hiidsuure-rastikuga/