19 märts 2023

Pühapäev

Läheks õige linna? Helen saatis juhised. Tegelikult lihtne. Aga kuidas Nõps ja Ruts? Tavaliselt saavad hakkama.

Täna siiski mitte, sest päike kütab ja auto muutub ahjuks pelgalt poole tunniga. Võiks ju uksed lahti jätta, aga siis saab keegi neile viga teha. Või pääsevad ise lahti ja vigastavad teisi.

Paras ke** ja ärge võtke loomi kui pole valmis ohverdusteks. Nii olen rääkinud ka oma tittedele.
Aga ega elu elamata lemmikute pärast jää. Järelikult läen linna öösel kui õige mäsu alles algab.

Täna päevitan. Väk! Võõras tegevus. Ootan juhiseid, kuidas seda õieti tegema peaks?

Helen pakkus, et oleme kuskil Alboraya kandis. Tõttöelda pole mul õrna aimu, kus kandis oleme nagu ikka ja minu reisid on logistiline katastroof.

Lisaks arvas ta, et meri võib olla must ja haisev ehk koertele ohtlik. Lisan selgituseks, et maailma suurim haisukott antud ajahetkel olen mina ja planeedi kõige räpaseim vesi saab mind vaid puhtamaks teha.

Nuusutasin just koeri - puhas Chanel. Siis nuusutasin enda kaenlaalust - kemmerg nr. 6
Kommentaarid on liigsed ja lähen parem pessu, et kalu mitte ära mürgitada.