19 märts 2023

Neetud saluut!

Ruudi julges tulla ukseni. Viis tundi läks aega.

"Ära karda pisike. Siin ei tehta pauku. Mine tee piss rahus ära."

Ei läinud. Isegi koos minuga mitte. Nõme värk.

Mõned, enamasti Eesti venelased ja kaasmaalasedki arvavad, et müra ja jama tekitamine on Põhiseaduslik õigus.

"MINGE PEKKI!"

Hispaanias olen vait. Kodus mitte. Ma ei vaidle, aga andke oma aadressid - tulen teie akna alla öösel paugutama ja hoidke siis suud heaga kinni. Minu akna taga Stromkal on tegelikult rindejoon aastaringselt. Pole mul imetavat ema, väikest last või südamehaiget memme. Olen täiselujõus mees, kellel lihtsalt magada ei lasta. Pohhui?

Muide, paljud Valencia kohalikud kolivad ka siit mujale kui "suur sõda" lahti läheb. Hispaanias seda enam väga ei muuda, aga meil küll. Lõdvalt, kui valitsejatel vaid tahtmist oleks. Täna pole, sest nad järgivad millegipärast Venemaa, (keda nad näiliselt väga vihkavad), mitte Skandinaavia arusaamasid.