05 märts 2023

Hispaania piir on kiviga visata

Õige mees ei otsi ilusat naist vaid jätab selle fantaasiavaesetele meestele. Õige mees võtab rõvedalt koleda naise, kes teda hommikul tellisega pähe tagudes üles äratab. 

Õige mees ei jää peesitama lõunamaa sooja päikese alla vaid põgeneb põhja tagasi. Heiks on õige mees ja hambad ristis eluga riskides rühib põhjapoole tagasi.

Temperatuur on juba normaalne ja termomeeter näitas miinus 25. Merevesi miinus 15. Vesi soolane ja ei külmu. Ei muud ja ärge hingeldage, et valetan. Ma ei valeta kunagi, välja arvatud need korrad kui valetan ja neid on palju.

Oli plaan täna üle piiri Hispaaniasse hüpata, aga leidsin pärli pärli järel. Kohe ei taha veel siit lahkuda ja kondame Põhja-Portugalis veel mõned päevad. Äkki nädalagi, kuigi lubab vihma?

Alul tekitas wow-effekti mõistagi ookean, soojem temperatuur ja palmid, aga nüüd vaimustavad mind juba inimesed. Nad on tõeliselt lahedad. Mulle meeldib neid jälgida ja mul kümneid pilte, kuidas see ühiskond loomade, laste ja vanuritega käitub. Iga pilt on lugu väärt ja kui vähegi viitsin toon need ka teieni.

Nüüd oleme Rutsi ja Nõpsiga põhjas omadega ning Hispaania piir on kiviga visata. Ei lähe veel üle. Lihtsalt ei taha. Tänane päev. Megapalju suhtlust ja kõik positiivsed alustades memmest, kes näitas mulle meelekohta osutades, et olen loll kui vanalinnas lühikestes pükstes ja plätudes talle vastu töllerdasin.

Seletasin talle Euroopa kaarti munakivi sillutisele joonistades, kus elavad nemad ja meie. Sulle talv, mulle suvi ja hiljuti olla meil olnud öösel -23. Pani näpu taas meelekohta ja imiteeris tulistamist. Lõpuks tegi kalli.

Siinjuures tänud Andreasele, kes õpetas mind "Google translaterit" kasutama! Janti oli, aga nüüd saan suheldud juba ka nendega, kellega varem õlgu kehitades laiali läksime. Lisaks saan aru ka siltidest, mis muidu võõraks jäid.

Ei tea kuidas teiega, aga mina muutun Eesti nimelises konnatiigis kurjaks. Ainult sama poliitikute kisklemine ja väiklus kuubis. Hunnikus kurjust, tagakirumist ja pahatahtlikkust. Tundub, et Eesti on maailma naba.

Ei ole tegelikult! Eesti on vaid kärbsesita suurune täpike maailmakaardil, millest ei sõltu miskit. Eestis elab vaid null komma null miskit elanikku, kes näevad vaid oma naba. Pigem siiski naabri oma.

Täna olid valimised. Oleksin ma poliitik, siis lubaksin maksumaksja kulul aastas korras igaühel laia ilma rännata. See avardab nägemust ja ehk me polekski siis enam nii kurjad teineteise ja eriti võõraste vastu. Selline mõte, siis täna. Võtke heaks või pange pahaks? Jummalast savi tegelikult!

Kindlasti tekkis mõnel "kallil" kaasmaalasel küsimus, et kelle raha eest ma reisin? Vastan ausalt, et mitte Loomapäästegrupi annetuste eest vaid müün narkotsi ja salaalkaholi. Lisaks vahendan prostitutsiooni ja tapan inimesi. Loomulikult raha eest. 
On veel heatahtlikke ja õiglustundest tingitud küsimusi?