26 november 2019

"Salarelv: Seksmüts"

"Kas õues on juba nii külmaks läinud, et selle jubeda mütsi pähe panid?", päris bensujaama näitsik naerdes.

"Vaadake neiukene kaunikene ja teie vabanduseks saab olla vaid noorus ning kogenematus. Tegemist on tegelikult mu "naistesebimissalarelvaga" ja see mõjub hetkega! Isegi 90.aastased memmed on ligumärjad esimese viieteist sekundiga.

Voodis annab ka rämedalt jõudu juurde. Näe, vaata peeglisse! Su enese pilk muutus just ka üksjagu kelmikamaks, aga kahjuks olen ma täna juba kinni!"


Naeris. Punastas. Vist punastas või mulle vähemalt tundus nii. Ai pagan! Nüüd lobisesin oma "võluseksmütsi saladuse" välja.

Õnneks mehed mu lugusid väga ei loe. Hää seegi! Ja nüüd sulgege silmad ja kujutage ette - õhtu, voodi, mina nii paljas, nii paljas vaid see ilus ja äge kootud müts peas .........