28 november 2019

Politseiametnik šokis: "Katrin Gaver juhatab horror-reality mittetulundusühingut!"

Ei hakka midagi enda poolt midagi lisama vaid edastan inimese eheda emotsiooni, mis teda Katrin Gaveri nn "kasside hoiukodust" lahkudes valdas täies mahus teieni. Politseiametnik, nimetagem teda Kerstiks, kirjutas Facebookis nii:

"Öeldakse, et hommik on õhtust targem. Ma olen kolm hommikut juba seda lootnud, aga ikka ei miskit. Seega siit see nüüd tuleb!


Juhtus selline lugu, et sellel nädalal olen kahel korral päästnud kassipoegi. Ühtesid ja samasid.



Ja ka minu sõpru on endiselt seal grupis. ÄRGE PALUN KANDKE SELLELE MTÜ-le RAHA! Sest see ei jõua nende kiisudeni!

Eile õhtul olingi siis situatsioonis, kus sõitsin kodupoole, neli kassipoega tagaistmel. Ise mõtlesin, et jeerum-jeerum, mis Mihkel sellepeale ütleb! Hetkel olen enda juurde majutanud kõik need neli särasilma. Lisaks on mul enda kaks leidlast juba ees, et olengi ametlikult kassimutt.

Seega olen aktiivselt otsimas kodu neljale kiisupojale! Paljudele olen juba pakkunud, aga vastused: "praegu pole õige aeg", "kevadel mõtleme sellele" või, et "ma ei tea" ei ole neile, kes mu keldri katlaruumis oma inimest ootavad lohutuseks...

Nad on nüüd ja praegu olemas. Viisakad liivakasti kasutajad, saavad vajalikud protseduurid ennem koju minekut. Ainult tahavad koju. Jõuluks! 💫 Sharing is caring!😻"


Tänapäeval ei seisa enam midagi vaka all ja päeva lõpuks ilmunud täismahus lugu on loetav ka "Postimehes":  "Kurikuulus «kassikuninganna» tegutseb jälle: politsei päästis jääkülmast urkast neli kassipoega!"

NB! Provva Gaveri Sauel asuvast urkast päästetud kassipojad on leidnud juba uued armastavad kodud! Aitäh loo jagajatele ja mõelge ikka alati kaasa!