12 august 2019

"Uus viisakusreegel?"

"Tere Heiki, saa tuttavaks, see on mu mees ja laste isa, elame koos, aga ei seksi!", tutvustas eile üks naine oma kaaslast.

Kuidagi kole palju informatsiooni! Möödunud aasta jooksul olen kohanud veel kahte naist, kes täpselt samamoodi kogu seltskonna ees oma kaaslasi tutvustavad.

Kas see on mingi uus käitumisnorm naiste seas või on eesmärgiks kohe esimesel sekundil teada anda, et temaga võib rahulikult magada ja mehe arvamus pole oluline? Tont seda teab?

Küllap on tegu siiski uue tava ja viisakusreegliga, millest tasub eeskuju võtta, sest, kes see ikka kombetu mats tahaks olla. Üritan malli võtta ja harjutan:



"Tere! Mina olen Heiki ja see ei ole minu vaid Helmuti naine, aga me seksime nädalas kaheksa korda. Eriti meeldib talle oraal- ja anaalseks, aga avalikus kohas keppiminine, kus keegi näha võib, ajab ta õite pööraseks! Ta tagumikul on neli sünnimärki!"

Õujeee ning taolise info võiks tulevikus CV-des lausa kohustuslikuks muuta? No ei saa aru, aga küllap olen juba liiga vanaks jäänud ja tegelikult ei peagi kõigest aru saamaa. 


"Kodus oleva mehega ei taha enam keppida? Okey, seksime siis kui seda juba nii avalikult kerjad!"