13 august 2019

"Naera ribadeks! Rebane ei tahtnud üldse metsa elama minna!"

Ei juhtu just tihti, et linnast kinni püütud metsloomad vägisi su juurde tahaksid jääda. Enamasti nad jooksevad puuri avanedes kuulina ca 50 meetrit, seisatavad justkui head aega öeldes ja siis nad kaovad.

Täna läks aga teisiti ja rebane käis mu järel varjuna ning röökisin lausa oma hääle ära, et tast lahti saada:


"Kao ära ja hoia inimesest eemale! Kas ma tõesti pean sulle tappa andma, et sa aru saaksid, et me pole just kõige sõbralikum ja parem liik?

Mida kaugemale inimesest hoiad, seda kauem elad! Said aru ohmu ja siis nad veel räägivad, et olete kavalad ning targad? Vale jutt puha!"

Oli see vast vaatepilt ja ilmselt oleks pealtnägijad end ribadeks naernud - noor rebane mängeldes ees jooksmas ja mingi vennike karjudes järel lippamas ning siis ta sindrinahk poeb taas autosse!




Ennetan kisa, et kärntõves looma oleks pidanud ära tapma! Ma toimetasin kärntõves looma tiheasustusalalt, kus elab sadu koeri, ära ja likvideerisin nakkusohtu hoopis seal.

Metsaelanik sai vajalikud rohud nii kärntõve kui siseparasiitide vastu ja mina soovin talle vaid head. Pole minu asi neid tappa, kuigi viimane sellest pesakonnast läheb vist "kasti" küll, kuna tal pole ikka pea ühtki karva seljal ja nahk on rämedalt põletikuline.

Loomulikult saaks ka temast asja paari-kolme kuuga, aga kes see ikka viitsib jantida. Meie hoiukad on praegu täis, aga kui taoline leidub, siis säästame ka tema hinge.

Auto läbis hommikul põhjaliku pesu ja oleks te vaid seda haisu tundunud - rebaste, siilide ja kajakate pasahais on ikka jube-jube rõve! Pärast sama põhjalikku desotamist oli loomapäästekaubik uute kundede vastuvõtuks valmis ja vabandan provva ees, kelle koera ma just nakkusohu tõttu varahommikul peale võtta ei saanud.

Verd ihkavad kodanikud ärgu viha pidagu, sest vabas looduses on rebase eluiga vaid kolm aastat. Loomasõbrad aga katku lauad, sest üks hing on päästetud ja toimetatud "suurtest kohtadest ja inimesetst" piisavalt kaugele oma loomulikku elukeskkonda!

Hurraa! Mina olen rahul ja mul jummalast poogen kui keegi teist meelt on ning targutama kukub!