03 aprill 2019

"OMG! HELP! KOHE HAKKAVAD INIMESED SUREMA!"

Abi on vaja sõbrad! Ja nimelt oleks siva vaja uusi pidureid autole ja roolikarpi, sest vanal on selline kolks sees, et oi-oi-oi! Uued rehvid võiks ka keegi osta ning ülevaatuse võiks kah kohe ära teha!

Mõelge ise, mis kõik juhtuda võib kui sõidan ja ülekäigurajal on lapsed või rase naine, aga ma ei saa pidama ning põrutan täiega otsa. Veri, kisa, pisarad, piin. Paremal juhul ainult lein.

Seda pole vaja ja sestap astuge ette, kes mu auto korda teevad! Tulika Takso, Maanteeamet, Volkswageni klubi? Anybody?

"Kurat! Valner on jooma hakanud!", mõtlete nüüd õigustatult.

Taoline kuulutus tundub jabur, aga mitte mõningatele loomaomanikele, kes nõuavad oma lemmikute arstile viimist, mitte. Stiilinäide hommikusest kõnest:

"Te peate selle operatsiooni kinni maksma. Olen teid kunagi toetanud ka!"

"Jääb ära, sest praegu pole võimalik, meil ca kolme tuhhi eest maksmata arveid. Kui need korda saab, siis võime rääkida protsendita laenust, sest omanik siiski vastutab oma ...."

"Ma ei taha mingit laenu! Saate aru! Ise nimetate endid veel loomakaitsjateks! See jääb teie hingele nüüd, et mu loom piinleb ja ära sureb! Olge mureta, ma pöördun meediasse!"


Mine pöördu siis pealegi! Mis mul selle vastu saaks midagi olla?