22 aprill 2019

Adavere-Anna: "Vaadake kui seksikas ja ilus ma nüüd olen!"

Anna just hellas ja muudkui vadistas:

"Heiks, saame homme kokku! Mul on nüüd nii-nii armas süda selja peal. Sa lihtsalt pead seda nägema! Need "karva-Marid" oskasid ikka väärikale daamile soengut teha küll!

Ajal, mil hoolitsetul naistel võib karvu leida vähesel määral vaid peast, üritasin kodus ka end raseerida, aga välja ei tulnud. Eks ma olin ikka nii peletis, et isegi Hiie-Antsu, va joodiku koer Muri lidus minema kui nägi. Nüüd ta raudselt ei suuda enam vastu panna. Mul jooksukas ka parasjagu poole peal!"

Ärge pange pahaks sõbrad, aga ma lihtsalt ei jõua täna enam põhjalikku ülevaadet Anna protseduuridest kirjutada. Uurisime ja puurisime teda korralikult ning laias laastus on kõik üsna hästi.

Suur aitäh Viimsi lemmikupesa! Olite taas väga tasemel!

Suur aitäh Sõle loomakliinik. Olite samuti taas oma hea maine kõrgusel!

Suur aitäh Anne ja kogu su pere, et leidlast nunnutate ja hoiate!


Adaverest leitud koerakese omanik pole tänini veel ühendust võtnud.