13 jaanuar 2019

"Vali mind - Number 666 Karja-, Marja- ja Egiptimaal!"

"Vali mind, vali mind
mul on lihastes rind!
Vali mind, vali mind
mul on odavam hind!

Mind valides saate endale igavese õnne,
lademetes kaasa armsaid pisikesi põnne!
Vali mind, vali mind kui tahad paremat riiki,
ja hunnikus õiglust leiad tulevikus siitki!"


Poliitiline litsikaubandus surub uksest ja aknast peale ning hea on tõdeda, et meil nii palju toredaid inimesi elab. Hoolikalt valitud lubadused - PAREM tulevik. Mõnus soe udujutt ja paremaks läheb ikka kui rooma impeeriumi, nõukaaegse-venemaa või natsi-saksamaaga võrrelda. Lihtne!


Õiglase riigiga on veidike raskem, sest eestlase õigus ei pruugi sobida venelastele ja venelaste õiglusest ei pruugi jälle vaegvalged aru saada. Aga loosung on hea ning mis mul saab selle vastu olla kui Eestist saab maailma esimene riik inimkonna ajaloos, kus KÕIKIDE jaoks ÕIGLUS ühtäkki jalule seatakse!

Loomade eluõigust ei tunnista eriti ükski erakond ja nad peavad ka järgmised neli aastat piinlema. Joppab muidugist neil, kel head peremehed on. Teised peavad aga ise vaatama kuidas hakkama saavad ....



Nujah, eks tuleb ikka oma partei järgmisteks valimisteks ära teha. Seniks aga valige mind, number 666 Heiki Valner, Konservatiiv-Liberaalse Loomakaitsjate ja Loomavihkajate Kõigi Maade ja Rahvaste Partei esinumbrit Muinas-, Marja- ja Egiptimaal!


"Aadust teen haridusministri uue ja suure,
Ruudi vana ment, hakkab juhtima luuret,
Nurr loeb ministeeriumis edaspidi raha,
rämedalt jääb üle - saavad noored ja vanad!"


Varsti saab see jama õnneks läbi ja poliitikud jätavad "lollid lihtsurelikud kodanikud" taaskord rahule.

"Mingid valijad ei tule mulle ütlema kuidas ma hääletan. Ma olen otsustes ja valikutes vaba kui partei lubab. Oma viga, et valisid ..."


Valige siis ikka õieti ja pidage vastu, sest varsti hakkab pihta.

"Vali mind, vali mind 

mul on lihastes rind!
Vali mind, vali mind
mul on odavam hind ......."