18 jaanuar 2019

"Termopesu"

"Tiliseb, tiliseb aisakell, lumi hell, lumi hell,
Tiliseb, tiliseb aisakell, kiirgab mets ja hiilgab maa"


Sellega on nii ja naa, aga mingit pidevat tilinat ma alates eilsest juba kõrvus kuulen. Lapsed jooksevad järgi ja muudkui nuruvad:

"Jõuluvana anna kinki ..."

Õukei, ajasin habeme ää ja pole enam Jõuluvana. Ostsin ka sooja väljamaa pesu, et kellad rohkem ei tiliseks. Hurraa, hõbe puha sees! Ei olnud! Luubiga uurisin! Petukaup puha!


Siis ajasin selga. Täielik "seksi surm" ja Michelini mehike olen nüüd. Hea vähemalt, et antibakteriaalsed trussikud on ja nüüd ei pea kevadini pesus käima.

Seisan peegli ees ja vaatan kui korraga hakkas juhtuma. Materjal ju sihuke, mis tõmbab pekid koomale - 5 kilo kõhul asetsevast "polstrist" tõusis põskedesse, teine viis kilo läks pee peale. Jube moll!

Ma väga seda inglise keelt ei jaga, aga kirjas on, et ilma "Silveri seemneteta süsteem". Küllap sellepärast siis hinda langetatigi ja tõttöelda ega ma Silveri seemnetega pikka pesu väga ei tahaks ka! Veel on kirejas sõna "aktiivne". Huvitav, aga 
laman voodil juba kolmandat tundi kuid mingit erilist "aktiivsust" küll ei tähenda. Petukaup ma räägin!

Ootan igaks juhuks veel veidike aega.....