09 juuni 2018

"Kirikuõpsiga ei tasu jamada!"

Naabrimees Ants tuleb üleeila tusase näoga minu juurde.

"Mis viga on?"

„Tead Heiks. Ma siin mõtlesin, et miks meil vihma ei tule. Tehumardil tuli, Kihelkonnas ja Lümandul ka, aga siin ainult paar piiska!“

„Sitt lugu jah!“


„Naine luges eile lehti ja seal kirjutati, et norisid kirikuõpetajaga tüli. Küllap vana ongi selle taga ja palus Issandalt abi. Mine aja see asi korda, muidu on kuri karjas!“

„Ma võtan sinult ühe pulli ja ohverdan ta kirikuaias. See peaks aitama.“

„Pulli ei tahaks nagu anda!“

„Aga anna vasikas, see peaks ka asja ära ajama.“


„Las jääda, elame selle põua kuidagi muudmoodi ka üle!“


Nali naljaks, aga kõrgemad jõud on mängus küll, sest juba kolmandat päeva jutti näen taevas risti ja head see ei tähenda.

Kuradi püha isa! Pannud siis mind kirikuvande alla, aga ta kotib tervet küla korraga. Väiklus kuubis!

Mees on ikka tige ja küllap tuleb mul uus blogilugu valmis treida, aga sellega pole väga kiire, sest "Meie Maa" kirjutas juba ka miskit. Ärge mulle täna helistage, lähen naabritele vett tassima ja kastma, muidu lintšitakse tõesti ära ……