17 juuni 2018

"Doktor Mang ütles, et pean punase kassi võtma!"

Nädalavahetus ehk popimas keeles wknd on selja taga ja tõi sedapuhku kaasa ka üllatusi. Reede õhtul tuli Villa de Valnera ülemteener jooksuga minu juurde ja teatas: 

„Tundmatu naisterahvas on värava taga ja palub audientsi, söör.“

„Reede õhtul?“

„Proua väitis, et on teie vana tuttav.“

„Kasutame nüüd aju ja loogikat - ise olen juba üsna eakas ja seega peaks olema vana naissoost tuttav ju vanamutt! Aga VANU naisterahvaid mu tutvusringkonnas pole! Kutsu ta siiski sisse.“


Tuppa astus lühemat kasvu blondiin, kes muudkui katkematult vadistas:

„Ma tahan kassi! Ma tahan kassi! Pärast seda kui doktor Mang mu tšakrad avas, sain ma ilmutuse, et pean Saaremaalt sel suvel punase kassi võtma. Teie kindlasti saate aidata armuline härra.“




„No ei saa kullakene! Mu kassiladu on mandril!“

„Kindlasti mõtlete vana tutvuse poolest midagi välja“

„Kui vana tutvuse poolest?“
, pärisin ääriveeri.

„Lõpeta ära see tsirkus Heiks! Katrin olen! Ei ole enam naljakas!“

„Milline Katrin veel? Doktor Mangiga olen isegi kokku puutunud ja ta soovitas mul kõikidest Katrinitest eemale hoida, mida olen viimasel ajal ka väga edukalt teinud“
, vaevasin oma pead. 

Justkui märgates minu hämmingut avas end Katriniks nimetanud naisterahvas käekoti ja ulatas elegantselt tõendi, millel oli tõesti kirjas „Lemmiknaine nr.16 – Katrin L“. Mnjah, piinlik lugu, aga allkiri on tõesti minu oma. Mõni aeg tagasi läksin väheke liiale ja andsin ühtekokku taolisi dokumente välja tervelt 2024 tükki. Püüa siis meeles pidada kõiki neid lemmiknaisi! 

Palusin ülemteenril Katrini kohvrid toimetada trepihalli kõrval asuvasse sinisesse magamistuppa. Korraga jooksid tuppa kaks võhivõõrast poissi, kes kukkusid mind seniteadmata põhjustel muljuma ja käperdama! See oli šokk!

„Minu lapsed või? Kurat küll! Ma pean nad ikka tulevikus kõik kirja panema ja pildid juurde lisama! Nii võib ju infarkti saada!“ 

Pärast validooli võtmist selgus suureks õnneks, et minu pärijatega tegu siiski pole ja Lemmiknaine nr.16 võttis lihtsalt kaasa oma lemmikpojad 2 ja 3.

„Jumal tänatud, et see sarisünnitaja oma lemmikpojad 6, 7 ja 9 koju jättis! Need pole lapsed vaid ikka pesuehtsad põrgulised, kes viimati mu puuhambaid lõkke süütamisel hakatuseks kasutasid! Nüüd ma mäletan seda Katsi küll! Appi, nüüd on pekkis!“ , plahvatas mul korraga.

„Kas ma siis saan Saaremaa punase kassi?“, päris Katrin oma neljakümne sentimeetriseid ripsmeid klõbistades ja tungivalt otsa vaadates.

“Saad-saad, mul on kokku lepitud. Näe saatsin sõnumi just ära. Saaremaa kassimaffia agendid hakkavad kohe tegutsema!“

Siinjuures tahangi avaldada sügavat tänu Edit Annusverile ja Saaremaa Lemmikloomade Turvakodu vabatahtlikele, kes vaatamata puhkepäevale murdsid ühte Kuressaare korterisse sisse ja panid seal elanud kiisu pihta. Saaremaa kriminaaljälituse juhi sõnul sõitis rahuloleva näoga Lemmiknaine nr.16 koos oma poegadega number 2 ja 3 kell 19.55 Kuivastust praamile ning autost paistis ka punane kiisu. Vanemkoputaja härra Rähni kogutud operatiivinformatsiooni kohaselt viiakse see kass aga siiski Raplamaale, Raikkülla Kristi juurde. Seega jäid Lemmiknaise nr.16 visiidi tegelikud tagamaad senini saladuseks. Ohh neid naisi küll!

Tühja sellega! Lõpp hea, kõik hea, aga sekelduste vältimiseks palun tulevikus kõigil 2024 lemmiknaisel oma tulekust enne ikka teada anda. Nii väldime ebamugavaid olukordi ja puhkepäevad mööduvad palju ladusamalt. Tänud juba ette!