05 juuni 2018

"Vuntsid"

Magan oma päevast "titeund" kui korraga tunnen, et nina alt kõditab kohutavalt.

Unenäos hakkab jooksma film, milles olen herr Hitler, vunts nina all ja tantsin alasti ümber lõkke, milles põlevad minu poolt keelatud raamatud. Järgmises kaadris olen aga juba kaasajas ja palun juuksuril ninakarvu lõigata.

"Äkki teeme hoopis rastapatsid, need on väga popid praegu?", küsib vanemapoolne juuksurioprua üle prilli hoolega mu ninaalust uurides.
Külm higi otsa ees ärkan ja mida ma näen? Pagana Taadu-Aadu on selle küla kõige ägedama tibi, 76 aastase Malle minema tõrjunud, padja omale nõutanud ning magab mo näo vastas jubeda nohinga sügavat unekest.

Ei olegi väga õnnetu ega pahane koerakese peale - peaasi, et ma Hitler pole! Ja lisaks ei ole vaja ka nina ää lõigata või sealt karvu pügama hakata. Jeeee, nii tore, nii tore, et see vaid uni oli! Annan Aadule kohe pasteeti lausa ......