09 mai 2017

"Kes külmal kevadõhtul tillukese linnu sooja toob, see ...... "

"Kes külmal kevadõhtul tillukese linnu sooja toob, saab sügisel püstirikkaks!", ütleb Kalamaja vanasõna ja sestap naised, hoidke minu ligi - jõukas elu ja kõikide raha eest saadavate unistuste täitumine on garanteeritud!

Minu tänasele päevale pani punkti ning avas tee enneolematule rikkusele ning üleilmsele kuulsusele  just see vahva suleline. Ta jäi silma Haabneemes elavale Kristel Mõistusele, kes hea inimesena lihtsalt ei saanud maas kössitavast linnust niisama mööda minna:


"Mul on üks abivajav pääsuke. Ka te saate teda aidata?"


"Loodetavasti saame kui ta just hullult viga pole saanud."

"Kaua teil aega läheb?"


"Me oleme praegu Ülemiste keskuse juures."


"Selge! Kohtume siis umbes paarikümne minuti pärast. Minu aadress on Heki 4"

Ja sealt see linnule halastanud päästeingel siis veel hilisõhtul, kingakarp ühes, tuligi.

"Panin talle vett ka, aga ta pole joonud. Ta on ikka veel kuidagi väga nõrk"

"Küllap lendas vastu akent. Ärge muretsege, meil on linnutargad olemas!"


Autos vaatas naiska sügavalt otsa ja lausus nõudliku, kuid samas veidi väsinud tooniga:

"Ja nüüd võta mobla välja. Muidu me jäämegi neid loomi täna tarima!"
Ja nüüd ongi mobla väljas. Nii et palun rohkem mitte hädas loomi-linde leida! Minge parem magama. Mina lähen. ka.

PS! Aga hommikul tulge ikka "Heiksi blogisse" tagasi, sest mul on teile lugu kahest hüljatud koerast olemas ja see ootab vaid trükkimist. Kuskohast ma nad leidsin? Homme saate teada! Head ööd!