09 mai 2017

"Kadriorukad tähelepanu! Üks teie naabritest peksab rämedalt oma koera!"

Teie kandis elab ja liigub üks üsna korpulentne ning karmi käega naisterahvas. Eks ta koergi ole suur ja karm, aga talle on õnneks siiski suukorv koonu ümber säätud. Vaatamata sellele, tahaks see peni vähemalt teisi koeri murda ja sellele järgneb muidugi õrna naisterahva poolt vali sõim ja korralik keretäis.

Olgu mainitud, et provva elab Poska uulitsa ja Narva maantee nurga pääl asuvas häärberis. Murekiri ise oli aga järgmine:


"Tere. Mul on selline mure. Täna tulin töölt ja trammipeatuses olles nägin väravat lahti tegevat naist, kellel oli väga suur ja väga karvane koer, kellel oli õnneks suukorv.


Nurga tagant tuli aga teine naine pisema koeraga ja kohe kui suurem koer teist koera nägi, jooksis talle kallale, sest perenaine ei jõudnud oma suurt koera kinni hoida. Lõpuks sai ta siiski oma kutsa kätte ja naine väiksema koerakesega jalutas kiiresti minema.

Ta oli suht šokis. Suure koera venelannast omanik sai nii pahaseks, et hakkas teda rämedalt peksma. Nähes, et see ei lõppegi, sekkusin vahele:

"Mida sa teed? Ta on ikkagi elusolend!"

Mind saadeti "nahhui" ja kuhu iganes veel! Seepeale tõmbusin tagasi, sest naisterahvas oli nii suur ja tundsin, et tuleb mullegi veel kallale. Lubasin politsei kutsuda, mille peale läks naine oma väravast sisse, aga sõimas seal veel edasi.

Mina olin samuti šokiseisus. Minu juurde astus üks poiss, kes küsis, et kas kutsub politsei kohale? Ütlesin, et ei tea, arvatavasti mitte.


Poiss ütles, et see pole õige ja koera ei tohi peksta ning tuleks teatada kasvõi loomakaitsesse. Ma olen veel täna, päev hiljem ikkagi šokis ja kuna tean, et teie tegelete loomade aitamisega, siis äkki saaksite nõu anda mida ja kuhu pöörduda või oskate äkki ise aidata.

Vahejuhtum toimus Kadriorus ja ma nägin kuhu majja naine läks. Sellisele inimesele ei tohi anda loomi kätte! Mina oleksin sellises olukorras oma koera tagasi tõmmanud ja vabandanud naise ees, kelle koerale too kallale läks! Aga tema ei vabandanud ja selle asemel hakkas oma koera rämedalt peksma ja kuna ma julgesin veel midagi öelda, siis saadeti mind ka roppustega igale poole! Kuidas edasi käituda?"

Ega siin pole suurt enam midagi teha kui politseisse avaldus kirjutada. Samas see ei pruugi kuskile viia, sest vaevalt see noormees välja ilmub ja siis on juba selline sõna-sõna vastu keiss, mis kuskile ei vii.

Head Kadrioru inimesed! Kui ka teie satute nägema kuidas suur naine oma suurt koera rämedalt peksab, siis filmige kogu juhtum üles ja kutsuge politsei! Ilmselt saadetakse ka teid NAHHUI, aga ärge sinna minge ja nii oleks vast kõige õigem käituda. 

Mina tänan ja ärge siis ise selle "inimvaala" käest tappa saage!