12 november 2018

Rubriik "Palju toredaid inimesi - vol.1100"

"Kas Valner jah?"

"Mina näh, mis mureks"

"Ma kajakapoegade pärast helistan"

"Praegast pole ju poegi!"

"Ma ettenägelikult helistan juba järgmise aasta pärast."

"Nii ja mis nendega järgmisel aastal siis juhtub?

"Nendega ei juhtu midagi, aga minuga juhtub?"



"Ja mis teiega siis juhtub?"

"Vaadake Valner, see lärm, mida vanemad teevad sel ajal, on talumatu. Lapsed ei saa magada. Mina ka mitte! Kogu elu on häiritud mingite lindude pärast. Kas neil on rohkem õigusi kui inimesel?!"

"Elate mere ääres?"

"Jah"

"Siis te peaksite ju teadma, et kajakad ja meri käivad kokku. Kui merekohin, tuul, vahest ka vastik lebra ja veelinnud segavad, siis tuleb kolida sisemaale. Lihtne, aga seal on jällegi putukad, teised linnud ja loomad ka."

"See pole nüüd küll mingi vabandus ja meie nüüd küll kuskile kolima ei hakka."

"Hästi, ma siis püüan kevadeks teha Eesti Energiaga kokkuleppe, et nad sinna liini veaksid. Palun seejärel tuhandel vabatahtlikul föönid võtta ja hakkame seda va merd aurustama. Sellega läheb natuke aega, aga lõpuks olete kajakatest ja merest prii."

"Kas te mõnitate või?"

"Ma arvan et jah!"

"Kes te ülemus on? Ma tahan kaebuse esitada!"

"Ma ise olen, aga kirjutage heiki@animalrescue.ee ning ma luban, et võtan endal kõik preemiad, palgad, soodustused ja muud hüved, mis kaasnevad vabatahtliku tööga 150 aastaks ära. Kindlasti pöörduge ka meedia poole, Katrin Lust kindlasti aitab teid"

"Ma ei imestagi, et teid kõik vihkavad ja kiruvad ......"
 lõpetati kõne järsult.

Säh sulle kannatamatut! Jõudsin selle pika kõne ajal juba föönid e-poest ära tellida .....