19 aprill 2016

Ära piina looma, muidu tuleb Valner ja .............!

"Tule kaevu juurest ära! Seal elab koll, kes lapsi sisse tõmbab ja ära sööb!", nii hoiatati mind kui veel alles pisi-pisi olin ja kaevu sees toimuva vastu huvi tundsin. Eks vanavanemad kartsid, et kui sinna sisse kukun, siis on kirikukellad ja selle vältimiseks kõlbas igasugune mula.
Aastad lendasid ja nüüd on minust enesest saanud KOLL: "Anna koerale süüa! Ära lase oma kassi õue! Muidu tuleb Valner ja sööb su ära!"
Umbes niimoodi need ähvardused välja näevad. Eile andis arusaamatutel põhjustel Pärnus elav Raavo Raadik teada, et keegi olevat just niimoodi ühte mu tuttavat (kellega koos me muide aastaid tagasi üsna vingelt loomi aitasime) ähvardanud kui viimane veel kassi õue laseb. Hilisõhtul kuulsin jällegi neiu Silvilt, et ka Läänemaal oli minu nimi ähvardava kirvena õhku paisatud: "Kui te ikka mulle koera ei anna, siis tuleb Valner jne jne"
Tegelikult olen varemgi kuulnud, et taolisi hüüdlauseid on lendu lastud, aga ega ma asjaga ikka seotud pole olnud küll. Samas jällegi, kui loomade eluke seeläbi paremaks muutub, siis ähvardage aga mõnuga. Nii et loomapiinajad ja -näljutajad: "Lõpetage koheselt oma jama ära, muidu tuleb Valner ja ...................!