13 oktoober 2019

"Alzheimer! Nüüd on kindel!"

Olen varemgi kurtnud, et mälu teeb trikke, aga alati lisanud, et muretsemiseks pole põhjust. Nüüd vist juba on ja möödunud nädalal läks asi ikka väga käest ära. See on juba tavaline nähe, et ma nimesid ja nägusid ei mäleta ega suuda neid kuidagiviisi kokku viia. 

Ühes kaubanduskeskuses astus mu juurde teisipäeval nooremapoolsem naine ja lobasime sõbralikult maast ja ilmast. Kindlasti pidi ta tuttav olema, sest ta teadis mõningaid seiku, aga vat meelde ei tule kellega tegu?

"No raudselt pole me maganud!", vaevasin oma peakest. "Seda ma ikka mäletaksin! Vist mäletaksin?"

Loomapäästegrupi masinad läbivad praegu põhjalikumat remonti ja mõistagi peseme need väga põhjalikult nii seest kui väljast puhtaks. Nii ma neid ükshaaval pesulasse muudkui tarisin. Kui viimasega sinna sõitsin, siis vaatas pesula peremees mulle juba õite kahtlevalt otsa:

"Mis sul viga on? See masin sai juba nädal tagasi puhtaks pestud!"

Poissmeeste-värk ja enamasti võtan garderoobist ülemise paari teksaseid kui teised pessu viskan. Mõtlen korraga, et peaks juurde ostma, sest ainult kaks paari kipub ikka väheks jääma küll. Nii kuulutangi sõbrantsile, kes külas oli, et läheme poodi mulle püksa ostma.

"Mis sul viga on? Sul on seal allpool kaks tutt-uut paari, millel isegi veel sildid küljes!"

Kurat küll! Sama lugu kingadega! Otsin mööda poode sügiseks taolisi, mis vett läbi ei laseks ehk pesuehtsaid "porikaid". Mida neist otsida kui kapis veel kandmata paar ootamas on!? Täiesti napakas!

Aga ainult hullemaks läheb! Helistab mulle üks tore naine, kes soovib ühele "probleemsele" Tartumaa koerale kodu pakkuda. 

"Sinu omadel oli kuulutus üleval, et üks asju lõhkuv segane otsib kodu. Mu oma oli enne samasugune, mäletad ju küll. Ma võtaks ta ka meite juurde elama!"

Otsin mina selle kuulutuse üles ja loen, et teated tuleb saata meiliaadressile riina@animalrescue.ee. Kes on Riina ja veel Lõuna-Eestis? Kuidas tal loomapääste aadress saab olla? Kahtlane värk ja helistan koheselt Erkole:

"Aita vanainimest ja tuleta mulle meelde, kes see Riina veel on? Lõuna-Eesti pole meil eriti vabatahtlikke, aga nüüd mingi Riina toimetab seal?"

"Mis sul viga on? See on ju Pernau, Riina Muhumaalt!"

"Aa, teda tean ja mäletan ma küll! Mind ajas see Lõuna-Eesti segadusse ja ....."

Nii, et olge palun mõistvad kui minuga trehvate ja ma teile teile juhmi näoga otsa passin ning ainult totakalt naeratan. Midagi väga olulist tahtsin veel kirjutada? No ei tule meelde, sorry!