22 november 2018

"Loomapäästegäng vallutas Sky Radio!"

Uus aeg nõuab uusi inimesi ja nägusid ning järgmisest aastast hakkab mu esmane roll Loomapäästegrupi "käimatõmbajana" ümber saama. Ma vähemalt loodan.

Ei midagi uut ja traagilist vaid hoian endiselt plaanist "oma elu tagasi saada" kümne küünega kinni ning loodan natuke vähem igasugu elukatega kokku puutuda, kes täna valdavalt täidavad kogu mu aja ja mõtted.

"Ei-ei, loomad vajavad sind! Ära mine!", hüüavad loomasõbrad ahastuses.



"Ohh. ma ei tea! Kui ma vaid leiaks jõudu, siis jätkaks, aga olen täiesti läbi. No ma püüan kui ikka kõik loomad välja surema hakkavad ning hüppan nende eest taas märtrina lahingusse kui te nii kenasti palute!"

Taolist veebiloomakaitsjate traagilist paska ma muidugi suust välja ajama ei hakka, sest tegemist on ju selgelt haletsuse kerjamise ja enda vajalikuna tundmise katsena, mis mõningate puhul töötab vahet-pole-kui-mitmendat-korda täiesti laitmatult.

Ei ma kao kuskile ja rokin endiselt edasi, aga võtan tuure kõvasti maha ning annan ruumi uutele ideedele ja noorele energiale.

Vene inimesed ei tea meie loomapäästegängist ööd ega mütsi ning seda viga peab parandama ja sellega hakkangi üksjagu aktiivsemalt tegelema. Täna oligi see päev kui näiteks Kristina Sadohhina, gängi esindusnägu eelkõige vene meedias, oma esimese raadiointervjuu ristsed kätte sai. Papa Heiki abivalmilt kätt hoidmas. Muide, see ongi minu roll ja gängi naisi ma saadan ikka nende elukese olulistel momentidel nagu naistearsti juurde, altari ette jne. Ka sünnitusosakonnas olen ma loomulikult kohal .....

"Millega pean arvestama?", päris enne eetrit Kristina.

"Ei millegagi ja räägi sellest, mida teeme! Ei muud ja ära ürita kõike korraga ära rääkida. Ei jõua nagunii! Hiljem hakkavad muidugi sellised tühisused kuubis, kelle nime isegi lihased emad peast ei tea, sind kiruma, aga sellest tuleb üle olla.

Sa räägid praegu tuhandetele inimestele ning kümnepealistes Fuckbooki privaatgruppides teineteist ülistavate ja teisi kiruvate väikeste konnade reageeringule ära üldse mõtle!

Nad tahaksid praegu ise sinu asemel olla, aga keegi ei kutsu neid kunagi, sest neil pole tegelikult midagi suuremale auditooriumile öelda. Kommentaarium on nende taseme tipp ja nad on nagu ebameeldiv peer, mis varsti hajub! Selle vastiku haisuga pead natuke leppima, aga küll harjud!"


Aitüma Sky Radio ägedad inimesed ja Kristinale muidugist kah! Hästi tore ja lõbus oli! Parim päeva algus üle paari nädala!

Kuidas aga üks raadiosaate tegemine otse "lives" käib?