30 jaanuar 2017

"Kapist välja ehk uus kuum paar!"

 "Mina ainult karu armastan!", kuulutas kunagi Mati Nuude koos Apelsini-poistega. Ja seda kuulutan ka mina nüüd ja alati:

"Mina ainult karu armastan!"


See armastus on üllas, puhas, siiras, omaksupüüdmatu ja mis peamine - see armastus on vastastikune, mitte nagu ......

Loomakaitse liidu naistel oli eile mõistagi üksjagu parastamist:

"Kohe näha, et oma naine kaasa ei tulnud! Sa räägid ja käitud hoopis teistmoodi kui oma naist kõrval pole! Mis asju sa selle printsess Elsaga ajasid? Ja selle pisikese tüdrukutirtsu emmega? Ja nüüd veel karuga ka?"

Tuleb pattu tunnistada, aga kes see ikka siis suudaks nii armsa mõmmineiu võrgutusele vastu seista? Selleks on ikka iseloomu ja vaimujõudu vaja, aga ma olen ju kõigest nõrk ja habras mees. Väga nõrk ja väga habras .....................

"Mina ainult karu armastan!"

Nii on ja nii jääb!