01 jaanuar 2017

"Hääd uut!!"

Ei ole midagi teha ja nüüd on see käes! Uuel aastal antakse kõiksugu lubadusi ja mõni lubab joomise maha jätta. Teine suitsetamise. Kolmas naise, mehe või armukese. Edu neile kõigile oma lubaduste täitmisel.

Samas ei taha ka mina halvem olla ja luban nüüd kõiki asju aina rohkem teha - rohkem toetajate meele järele olla. Ja rohkem kirujatele ja oma tööd mittetegevatele ametijukudele närvidele käia. Seda lubadust võtan ma eriti tõsiselt.

Mu loomakaitsetöö ja kirjatükid on toonud mulle juurde nii sõpru kui vaenlasi ning sestap üritan veel ausam, veel otsekohesem ja veel teravam olla! Ka seda lubadust võtan ma äärmiselt tõsiselt ning loodetavasti kuulete siis õige tihti kuidas valner igati "südamlike ja toredate loomapiinajate" kohta laimulugusid välja mõtleb.

Kindlasti luban ma veel rohkem tina panna, veel rohkem suitsu teha, veel rohkem süüa ja veel kiiremini autoga sõita. Palju-palju rohkem seksida, võimalikult paljude naistega "kõrvalhüppeid" teha, aga samaaegselt ühele truu olla, luban ma ka! Kõiki teisi asju luban ma mõistagi samuti aina rohkem ja rohkem teha .....

Oma naiskat, lapsi ja lapselapsi luban ka palju-palju rohkem armastada. See on aga niigi raudpoltkindel ja seda ei pea isegi lubama mitte!

Hääd uut aastat siis kallid sõbrad ja sugulased, tuttavad ja võhivõõradki! Mingu meil kõigil 2017 aastal hästi!