22 august 2016

„Vanad mehed ja noored naised“

„Issver, Valneril on nii noor naine! See laps pole veel 30, aga ise juba üle 50, PERVERT!“, mõtleb kindlasti nii mõnigi meeleheitel koduperenaine pead vangutades.

DSC_0028"Räige potentsiga LITSMEES! Ta eluaeg sihuke olnud! Või äkki ta on tõesti vanaks jäänud, sest just vanamehepässid hakkavat end ju noorte tibide ja sportautodega upitama?",vaevavad teised omi päid.

Kolmandatel seevastu on asi täiesti selge: "Oh seda ilmaelu! Oma naine andis talle parimad aastad ja ilu, aga nüüd vahetatakse halastamatult noorema vastu välja, kuid mida teha? Mehed ongi SEAD!"



Rahunege maha kullakesed ja ei meeldi mulle ei noored neiud ega ka sportautod ning asi on tegelikkuses palju proosalisem - nimelt eelmise vanamutiga oli see häda, et nii kui öö saabus, hakkas üks kiun ja hädaldamine pihta – too mulle vett, too mulle unerohtu jne. Muudkui too toda ja tee seda! Tee aken lahti, õhku on vähe! Masseeri mu kaela!

Kurat küll! Magada üldse ei saanud ja silmad olid mul juba punased nagu küülikul! Asi lõppes teate isegi kuidas. Mäletate ju küll?

Noore naisega on aga hoopis teine tera – õhtuti kaob ta reeglina minema ja hommikul on tagasi. Pahatihti pole teda kogu nädalavahetuse näha ja ma magan nagu titt. Ma saan lõpuks magada! Hurraaaa! Vat nii sõbrad, on tegelikult asjad!