21 oktoober 2020

Eduard Niitov: "Tapke mu kass ära! Mina ta ravi eest küll ei maksa!"

Valga linna Metsa uulitsal oma pensionäripõlve veetev Eduard Niitov on resoluutne vanahärra:

"Tapke kass ära! Mina ta ravi eest küll ei maksa! Mul pole raha ja kes see ikka nende loomade eest enne maksnud on? Pange kohe magama! Igasugune ravi ja hlisem puuris pidamine on piinamine!"

Etsil on ennegi kasse olnud ja naabrite sõnul olla nad kõik autorataste all lõpetanud. Mees ei tee sellest ka ise saladust:

"Kassid ongi õues ja püüavad hiiri! Nende saatus ongi auto alla jääda!"

Eile jäi auto alla Annabel, Eduardi järjekordne kass. Pealtnägijate sõnul olla kiisu lausa kahe masina käest ilge litaka saanud. Mõistagi teeb taoline asi igale elusolendile palju viga, aga Annabel ei kavatsenudki alla anda. 

Eduard tuli ka kliinikusse räuskama nagu õige mees kunagi, aga loomaarst Jaan Luht, kõva närvi ja rahuliku meelega mees, suutis ta ümber veenda ja nii ta Annabeli Loomapäästegrupile loovutaski. Gängi naistele Lenelile ja Angelinale jäi mulje, et Eduard ei raiskaks kassi ravile raha kui see talle isegi pihku toppida. 

Mis teha? Tal arusaamine selline, aga nüüd on küll teie abi vaja nagu teeme ka Annabeli terveks ja otsime talle uue kodu. Mina tänan!





Loomapäästegrupp MTÜ
EE437700771003183318 

Annabeli ravi saad toetada ka meie annetustelefonile helistades:

900 1313 (5.-)
900 1414 (10.-)